سرپرست تیم کشتی مقاومت : باشگاه مقاومت البرز با استفاده از کشتی گیران بومی می درخشد

تیم کشتی آزاد باشگاه مقاومت البرز توانست با زحمات مجموعه مدیریت و کشتی گیران خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان به نتایج خوبی دست پیدا کنند

سرپرست تیم کشتی مقاومت : باشگاه مقاومت البرز با استفاده از کشتی گیران بومی می درخشد

به گزارش خبرآنلاین البرز  ؛ تیم کشتی مقاومت البرز چند سالی است که پا به عرصه کشتی کشورمان گذاشته و در رشته‌های آزاد و فرنگی فعالیت دارد. این تیم امسال در رقابت‌های دسته اول باشگاه‌های کشور تا فینال رقابت‌های پیش رفت و با کشتی‌گیران بومی و جوان خود ارائه‌گر کشتی‌های زیبا و تماشاگرپسندی بود.

در همین خصوص با امیر شوندی سرپرست باشگاه کشتی مقاومت البرز، گفت: با توکل به خداوند بزرگ تیم کشتی مقاومت البرز در رشته آزاد در لیگ دسته اول کشور با تلاش مربیان بومی استان آقای محمدرضا آذرشکیب، آقای محمد کمال روستا، آقای سیدجواد حسینی و دوستان دیگر که همراه این تیم بودند و با استفاده از کشتی‌گیران بومی تا فینال مسابقات رسید.

وی ادامه داد: باشگاه کشتی مقاومت البرز جذب کشتی‌گیر قهرمان دارد و سرباز قهرمان. تعداد 5 کشتی‌گیر سرباز قهرمان داریم در رشته‌های فرنگی و آزاد. همچنین از کشتی‌گیران برتر و مطرح بومی استان مانند نفرات اول تا سوم استان در تیم مقاومت استفاده کردیم.

سرپرست تیم کشتی مقاومت البرز درخصوص کشتی گیران شاخص و البته جوان این باشگاه گفت: کشتی‌گیرانی که شاخص شدند و درخشیدند در لیگ دسته اول آقای امید سهیلی بود، از کشتی‌گیران خوب ما بود. در سال‌های گذشته ما شهداد خسروی را داشتیم که در همین باشگاه مقاومت سال پیش کشتی گرفتند و اکنون در تیم ملی حضور دارد. آقای امیرعلی فریدی هستند که جزو قهرمانان کشور محسوب می‌شوند. آقای مهدی رحیمی، و آقای علیرضا کریمی برای ما کشتی گرفتند و از قهرمانان خوب کشور هستند و این نشان می‌دهد ما کشتی‌گیران خوبی در استان داریم.

شوندی درخصوص حمایت ها از این باشگاه اشاره کرد: باشگاه مقاومت زیرمجموعه سپاه استان البرز است و سردار حیدرنیا، فرمانده سپاه استان، خودشان از پیشکسوتان کشتی آزاد و رئیس هیات کشتی نیروهای مسلح ارتش‌های جهان (سیزم) هستند و در دو سال اخیر تیم کشتی‌ نیروهای مسلح کشورمان قهرمان جهان شده است و ایشان بسیار علاقمند به حمایت از تیم کشتی مقاومت هستند و حمایت‌های خوبی از تیم داشتند و حتی در یک هشتم که ما میزبان بودیم در ورزشگاه انقلاب، حضور پیدا کردند و با کشتی‌گیران صحبت کردند که باعث دلگرمی ورزشکاران ما شد و ما کشتی‌های خوبی گرفتیم که برای ما خاطره شد.

وی در پایان درخصوص میزبانی استان البرز از رقابت های دسته اول کشتی کشور گفت: توانستیم در ورزشگاه انقلاب میزبان خوبی باشیم برای تیم‌های شرکت کننده و یک مراسم باشکوه در تجلیل از خانواده‌های شهدا برگزار کردیم و تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا میزبانی خوبی داشته باشیم از مهمانانی که به شهر ما آمدند.

وی افزود: از اسپانسر تیم کشتی آزاد در لیگ دسته یک مهندس عباس شاهبداغی مدیراملاک بزرگان که حمایت از تیم انجام دادند همچنین از سرهنگ حدادی مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز که تلاش فراوانی برای ورزش و کشتی انجام می دهند تشکر میکنم 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان