ماهان شبکه ایرانیان

نماینده مجلس: آقای رییس جمهور به عنوان پزشک، دریاچه ارومیه را رها نکنید / کابینه نیاز به زنان بیشتری دارد

نماینده ارومیه در مجلس در نطقی از رییس جمهور دولت چهاردهم خواست که به دریاچه ارومیه، محرومیت استان آذربایجان‌غربی و حضور بیشتر زنان در عرصه توجه بیشتری داشته باشد.

نماینده مجلس: آقای رییس جمهور به عنوان پزشک، دریاچه ارومیه را رها نکنید / کابینه نیاز به زنان بیشتری دارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، شهین جهانگیری نماینده مردم ارومیه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی نطقی در مجلس بیان کرد که مورد توجه فضای مجازی قرار گرفت.

مهم‌ترین بخش‌های صحبت‌های نماینده ارومیه در مجلس به شرح زیر است:

امروز مهمترین مسأله جهان اسلام و تمام دنیا فلسطین و لبنان است.

ما زنان مجلس زینب وار در کنار رزمندگان مقاومت لبنان، غزه و خانواده هایشان تا بذل جان ایستاده ایم.

من از ارومیه هستم، سرزمینی پر از وعده‌های زیبا ولی محرومیتی تاریخی، سرزمینی در رده های آخر برخورداری‌های آموزشی، بهداشتی، درمانی و زیرساختی.

سهم ٤ نفری حضور زنان در کابینه برای جامعه ٥٠ درصدی بانوان کشور قابل قبول نیست و نیاز به بازنگری دارد.

جوانان، فرش‌های قرمز پهن شده برای مهاجرت را نادیده گرفته و ماندن را ترجیح داده اند و امروز امیدوارتر چشم به آینده دوخته اند، این جوانان آماده اند، می خواهند و می توانند.

وزارت نیرو و نفت از هم اکنون به فکر تأمین گاز نیروگاه‌ها باشند و تدابیر لازم برای جلوگیری از مازوت سوزی را اتخاذ کنند، محیط زیست ما به حد کافی شکننده است.

آقای رییس جمهور در خوف و رجای روزهای انتصابات، خودروسازان قیمت‌ها را افزایش می دهند و برای جیب مردم نقشه‌های جدید می کشند؛ والله حق مردم این نیست.

سال‌ها مردم ارومیه در انتظار منطفه آزاد تجاری بودند ولی سهم آن ها منطقه ویژه اقتصادی شد که چندی پیش کلنگ زده شد ولی مردم هنوز خیری از آن ندیده اند.

وزارت محترم اقتصاد مردم مطالبه دارند، انتظار دارند، جوابگو باشید.

دریاچه ارومیه قسمتی از هویت ماست، آقای رییس جمهور حضرتعالی پزشک هستید، این مریض را به حال خود رها نکنید و قدم‌های بعدی برای احیای کامل این نگین فیروزه ای را بردارید.

 محرومیت استان آذربایجان‌غربی و ارومیه محصول یکی دو سال نیست که در یکی دوسال حل شود، برای جبران باید سهم ویژه‌ای از اعتبارات ملی داشته باشد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان