ماهان شبکه ایرانیان

۱.۲ میلیون مترمربع از معابر شهر مشهد روکش آسفالت شده است

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: براساس گزارش‌ها، تاکنون بیش از ۱.۲ میلیون مترمربع از معابر شهری روکش آسفالت شده و درحال حاضر نیز عملیات روکش آسفالت بزرگراه شهید کلانتری، به عنوان یکی از ورودی‌های اصلی شهر مشهد درحال اجراست.

1.2 میلیون مترمربع از معابر شهر مشهد روکش آسفالت شده است

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، مهدی ناصحی در حاشیه بازدید از پروژه روکش آسفالت بزرگراه کلانتری، اظهارکرد: یکی از وظایف اصلی شهرداری، آسفالت معابر است؛ از این رو برای تسهیل تردد زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) و براساس هدف‌گذاری صورت گرفته توسط شورای شهر، روکش آسفالت در دستورکار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امسال شاهد آسفالت 4 میلیون مترمربع از معابر اصلی و فرعی شهر خواهیم بود، گفت: تلاش‌های بسیار زیادی برای تامین قیر صورت گرفت و شورای شهر نیز مصوبات سازنده‌ای را داشته که با همکاری سایر دستگاه‌ها این امکان مهیا شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: براساس گزارش‌ها، تاکنون بیش از 1.2 میلیون مترمربع از معابر شهری روکش آسفالت شده و درحال حاضر نیز عملیات روکش آسفالت بزرگراه شهید کلانتری، به عنوان یکی از ورودی‌های اصلی شهر مشهد درحال اجراست.

ناصحی با بیان اینکه برای روکش آسفالت این معبر، 500 هزار تُن آسفالت استفاده می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر این، قراردادهای دیگری نیز در دست اقدام بوده و امیدواریم تا پایان دوره ششم، همچنان شاهد خبرهای خوبی در این حوزه باشیم.

وی گفت: تاکنون، عملکرد شهرداری مشهد برای روکش آسفالت معابر، بیشتر از سال‌های 1401 و 1402 بوده و امیدواریم به زودی، رکورد سال 1400 هم شکسته شود و بتوانیم در پایان سال، چهار میلیون مترمربع از معابر شهر روکش آسفالت شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان