ماهان شبکه ایرانیان

جریان مقاومت بعد از شهادت سیدحسن نصرالله تداوم خواهد داشت

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تداوم راه حزب الله و شهادت در عصر حاضر در کشورهای اسلامی، گفت: نطفه امت اسلام در عاشورا بسته شد و جریان مقاومت بعد از شهادت سیدحسن نصرالله تداوم خواهد داشت.

جریان مقاومت بعد از شهادت سیدحسن نصرالله تداوم خواهد داشت

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، سردار حسین معروفی در آئین افتتاح سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان مازندران در قائمشهر،با تأکید بر اینکه دشمن بداند استحکام درونی جبهه مقاومت شکستنی نیست، افزود: امت اسلام باید زمینه ساز ظهور باشد و برای تحقق این مهم راه ایثار و شهادت ادامه دارد.

به گفته سردار معروفی بازدارندگی امروز کشور در مقابل دشمنان انقلاب را مدیون و مرهون دورن دفاع مقدس هستیم. وی به پیشینه غرورآفرین لشکر 25 کربلا در دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: شهید کیانی از رزمندگان این لشکر خط شکن است که رشادت‌های ارزشمندی در دفاع مقدس از خود به یادگار گذاشته است.

وی با بیان اینکه مقاومت، جهاد و فرهنگ مثلث مورد نیاز جامعه امروز برای حفظ جهان اسلام است، گفت: نشر کتاب دفاع مقدس و مقاومت موجب استحکام جبهه حق می‌شود.

معروفی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با پذیریش وعده الهی مبنی براینکه جهاد در راه خدا به نصرت و پیروزی ختم می‌شود در مقابل دشمنان بین المللی ایران اسلامی ایستادند، اذعان داشت: کتاب‌های دفاع مقدس بهترین ابزار برای معرفی سیره عملی شهدا که مملو از ایمان به خدا و ولایت مداری بوده، به نسل نو می‌باشد.

این مسئول خطاب به مدیران و مسئولان با تأکید بر اینکه مسئولیت امروز را مدیون خون شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: باید با پیروی از ولایت فقیه برای اقتدار کشور و رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

حضور 105 ناشر در سیزدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و مقاومت

سردار مسلمی، فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز در این مراسم افتتاحیه از حضور 105 ناشر در سیزدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و مقاومت خبر داد و گفت: این نمایشگاه به میزبانی استان مازندران برگزار شده است.
وی با بیان اینکه برای نخستین بار در این نمایشگاه، اولین نمایشگاه کتاب مجازی نیز افتتاح شده، افزود: 65 غرفه عفاف و حجاب با عنوان فردخت در این نمایشگاه جانمایی شده است. سردار مسلمی از جانمایی 30 غرفه عرضه صنایع دستی خبر داد و گفت: 15غرفه نیز محصولات فرهنگی و نوشت افزار ایرانی اسلامی عرضه خواهند کرد.

این مسئول با بیان اینکه این نمایشگاه هشتم تا 13مهر دائر است، یادآور شد: علاقه‌مندان برای بازدید و خرید از این نمایشگاه می‌توانند روزانه از ساعت 9صبح تا 12 ظهر و 16 عصر تا ساعت 21 حضور بهم رسانند.

فرمانده سپاه کربلا از چاپ 350 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در راستای کنگره ملی شهدای مازندران خبر داد و گفت: 300 کتاب پالتویی نیز با محوریت زندگی شهدا و سرداران مازندرانی تالیف شد.مسلمی به برگزاری 9 اجلاسیه ویژه دومین کنگره ملی 14 هزار و 500 شهید استان مازندران اشاره کرد و افزود: اجلاسیه ملی نابغه فاو ویژه سردار محمدحسن قاسمی طوسی در برج میلاد تهران برگزار شد.

وی به برگزاری همایش تمدنی از طبرستان تا یمن هم قدم تا مسجد الاقصی اشاره کرد و یادآور شد: از ششم مهر سالجاری اجلاسیه‌های متعددی را درحال برگزاری داریم.

مسلمی به برگزاری موفق اجلاسیه آتش و عشق با هدف ترویج زادواج آسان با حضور 2 هزار زوج جوان به همراه اهدای جهیزیه اشاره کرد و گفت: هزار سری جهیزیه، 40 هزار بسته معیشتی و 18 هزار بسته لوازم التحریر ذیل این اجلاسیه توزیع می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه اجلاسیه ایثارگران نیز هفتم مهر برگزار شد، ادامه داد: هشتم مهر نیز اجلاسیه خانواده بهشتی ویژه همسران وفرزندان شهدا در ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی ماهفروجک برگزار شد.

فرمانده سپاه کربلا از برگزاری همایش همایش کشتی گیران در رده‌های سنی مختلف به تعداد شش هزار نفر در نهم مهر خبر داد و افزود: سه شنبه 10 مهر همایش دانشجویان و اساتید را خواهیم داشت.

مسلمی با بیان اینکه چهارشنبه 11 مهر اجلاسیه معلمان و دانش آموزان را در ورزشگاه شهید سلیمانی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: دومین کنگره 14هزار و500 شهید دیار علویان 12مهر ساعت 18 در مجموعه ورزشی سردار شهید قاسم سلیمانی، سیدالشهدای مقاومت برگزار می‌شود.

وی به اجرای موفق نمایش «راز سرزمین عشق» با عنوان فصل شیدایی در ساحل سیترای نوشهر اشاره کرد و گفت: این نمایش از 28 شهریور در ساری در حال اجراست و تا 12 مهر برقرار است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان