ماهان شبکه ایرانیان

اتمام پروژه فیبرنوری تا آخر آبان ماه سال‌جاری در کرمانشاه

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری کرمانشاه از اتمام پروژه فیبرنوری تا آخر آبان ماه سال‌جاری در شهر کرمانشاه خبر داد.

اتمام پروژه فیبرنوری تا آخر آبان ماه سال‌جاری در کرمانشاه

عابدین محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، در خصوص رشد پروژه فیبر نوری از زمان اجرا تاکنون، اظهار کرد: حجم پروژه 607 کیلومتر بوده و شامل عملیات عمرانی، فنی و ارائه خدمت است.

وی افزود: عملیات عمرانی تقریبا 90 درصد، عملیات فن بیش از 60 درصد و عملیات ارائه خدمات (ارائه سرویس، استفاده از سرویس‌های مبتنی بر فیبرنوری) تقریبا 25 درصد انجام شده که پیش‌بینی می‌شود نهایتا تا آخر آبان ماه کل پروژه از لحاظ عمرانی و فنی و ارائه خدمت به اتمام برسد.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری کرمانشاه در خصوص موانع و مشکلات زیرساختی فیبر نوری در استان تصریح کرد: با توجه به  حجم پروژه در شهر کرمانشاه بیشترین مشکلات را می‌توان به عدم آشنایی صحیح شهروندان از مزایای پروژه، حفاری‌ها و جمع آوری نخاله‌ها که به خاطر پارک ماشین مشکلاتی رخ داد، عدم وجود نقشه مدون از تاسیسات شهری که بعضا دچار قطع انشعاب آبی می شد دانست.

محمودی عنوان کرد: از دیگر مشکلاتی که درگیرش بودیم مشکلات مربوط به قطعی برق، فرهنگ کار گروهی در کرمانشاه، عدم همکاری مناسب کارخانه‌های بتن سازی و آسفالت باعث تاخیرات در ترمیم بود که از این بابت شهروندان دچار مشکلات شدند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان