ماهان شبکه ایرانیان

مراسم روز فرهنگی کرج در شان این شهرستان نبود/ برخی حق بازی ها قابل قبول نیست ، پول ۳ نان میگیرند و یک نان می دهند

نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج گفت: جبهه مقاومت با قدرت و صلابت پیش می رود بنابراین با تدبیر مقتدرانه و از روی حکمت فرمانده کل مقاومت نه سازش می کند و نه جنگ کامل دارد .

مراسم روز فرهنگی کرج در شان این شهرستان نبود/ برخی حق بازی ها قابل قبول نیست ،  پول 3 نان میگیرند و یک نان می دهند

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روزنامه اقتصاد البرز ؛ آیت الله «سید محمد مهدی حسینی همدانی » در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کرج افزود: در سیاست بازدارندگی فعال جبهه مقاومت که گاهی هجومی و گاهی تدافعی است, ادامه می دهد .

وی بیان کرد: جبهه مقاومت آمادگی جنگ کاملی که پشیمان کننده دشمن باشد را دارد ، برخی اتهام می زنند که این جبهه منفعل یا دچار ترس شده که همه اینها بی ربط است .

امام جمعه کرج گفت: این افرادی که این گونه تفکر دارند راهبرد رهبر معظم انقلاب را در مدیریت میدان درک نکردند و به فضل الهی نتیجه روشن است و برای همه روشن خواهد شد .

نماینده ولی فقیه در استان البرز دراین بخش از سخنان با همراهی نمازگزاران با شعار مرگ بر آمریکا همراه بود تاکید کرد: باور ما از آینده افول آمریکا و نابودی رژیم غاصب است و تا آن روز امریکا را که ام الفساد است نفرین خواهیم کرد.

وی یاد آور شد: اکنون در شرایطی هستیم که در مورد جبهه مقاومت انواع تحلیل ها صورت می گیرد که دسته ای از این تحلیل ها دشمن مغرضانه عمل کرده و با هدف عمق بخشیدن به جنگ روانشناختی بوده تا تغییر در رفتار مردم ایجاد کند .

آیت الله حسینی همدانی افزود: در تحلیل دیگر افراد ترسو به خاطر تهدیدات دشمنان از روی ترس تحلیل می کنند و به حرف های گزاف دشمن اعتماد دارند و می خواهند به این نتیجه برسند که باید تسلیم شد .

وی گفت: این افراد ترسو همه داشته ها را کنار می گذارند و نداشته دشمن را می بینند و تاکید بر عقب نشینی دارند .

امام جمعه کرج گفت: عده ای دیگر براساس شنیده ها تحلیل دارند که به ناامیدی ، سیاه نمایی و تضعیف جبهه مقاومت منتج می شود که دراین زمینه گاهی اوقات نیروهای ارزشی هم در دام این گروه می افتند.

وی اضافه کرد:اما عده ای تحلیل روشن بینانه و بصیرت افزا دارند با فهم صحیح از شرایط و با تکیه برفرمایشات امامان انقلاب تحلیل درستی به جامعه می دهند .

اسراییل به دنبال حفظ موجودیت خود پس از طوفان الاقصی است

نماینده ولی فقیه دراستان البرز خاطرنشان کرد: بازدارندگی غیرقابل نفوذ ، اطمینان از داشتن امنیت از جمله مواردی است که اسراییل از دست داده و پس از طوفان الاقصی به دنبال حفظ موجودیت خود است درحالی که پیش از این دنبال حفظ مشروعیت بود .

وی اضافه کرد: جنگ ممکن است طول بکشد چون رژیم غاصب می خواهد حفظ موجودیت کند و همواره حمله منفعلانه دارد بطوریکه فقط ناچار است جواب دهد.

امام جمعه کرج گفت: جبهه مقاومت امروز به شبکه ای متحد تبدیل شده با برنامه دقیق و تقسیم کار که تحولات آینده را در دست دارد .

وی دراین بخش که با تکبیر نماز گزاران همراه بود ادامه داد: بنابراین آینده چیزی جز محو اسراییل نیست و اگر کشورهایی مثل آلمان گفته بودند که نباید ایران موشک می زد به دنبال این بودند که صنایع دفاعی نداشته باشیم .

نماینده ولی فقیه دراستان البرز افزود: امروز به دنبال وابستگی ایران اسلامی به غرب هستند.

خانواده ،مدرسه و مسجد نقش اساسی در تربیت جوانان دارد

امام جمعه کرج در ادامه با اشاره به هفته پیوند اولیا و مربیان گفت: منزل (خانواده) ، مسجد و مدرسه نقش اساسی در تربیت جوانان دارند بنابراین متعهدانه درکنار هم باید عمل کنند .

وی افزود: تربیت فرزندان در خانواده آنقدر مهم است که در پنج سال اول زندگی فرزندان به اندازه تمام عمرآنان یادگیری دارند.

آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: البته عناصردیگری مانند الگو که بهترین آنان پدر و مادر و روابط حسنه اناغن با یکدیگر و فرزندان است تاثیرگذار می باشد .

تحقیر فرزندان ، مقایسه نادرست فرزندان با دیگران و اختلافات خانوادگی از جمله موارد مسمومی بود که در تربیت جوانان امام جمعه کرج اشاره کرد .

وی تاکید کرد: مدرسه نیز نقش موثر خود را دارد که دراین زمینه باید اولیا با معلمان ارتباط موثر داشته و معلم را بزرگ جلوه دهند .

امام جمعه کرج یاد آورشد: معلمان فقط نقش آموزش نداشته باشند و نقش تربیتی آنان از اهمیت بیشتری برخوردار است .

وی مسجد را به خاطر روح جمعی و جمع گرایی همراه با بیان مشکلات جامعه از عوامل موثر دیگر در تربیت فرزندان برشمرد و تاکید کرد: درحال ساختن نسل تراز هستیم که در مسیر تمدن سازی حرکت می کند باید با دقت و با حوصله همراه با خلاقیت پیش رویم .

مراسم روز فرهنگی کرج در شان این شهرستان نبود

نماینده ولی فقیه در استان البرز درادامه هدف از نامگذاری روزها را گفتمان سازی و بزرگداشت واقعه ها عنوان کرد و گفت: مراسم روز فرهنگی کرج در شان آن نبود .

وی افزود: روز کرج یکی از مناسبت های مهم تاریخی است که 20 مهرماه می باشد بنابراین با دقت انتخاب شده است .

امام جمعه کرج گفت: کمیته ای تشکیل شود از ایام انقلاب ، دفاع مقدس و علمای بزرگ و فرهیخته ، هنرمندان را معرفی کنیم چراکه جلوه های طبیعی ، صنایع و اقوام بسیاری را در کرج داریم .

مصلی کرج آماده دریافت کمک های نقدی برای محور مقاومت است

نماینده ولی فقیه دراستان البرز درادامه بیان کرد: مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان به فرمان رهبرمعظم انقلاب آماده دریافت کمک های نقدی است با تشکیل قرارگاه عملیاتی و مواصلاتی نصر اقدامات موثری انجام شده و تاامروز نیز اجناس و وجوه نقدی جمع آوری شده است .

وی گفت: به دفتر بنده هم مراجعاتی بوده همراه با هدایا و دلنوشته ها که جلوه های خاصی است بنابراین از حوزه هنر درخواست می شود این برگ برنده ایرانی را با ثبت هنری در تاریخ ایران ماندگار کنند .

برخی از حقه بازی ها در نان قابل قبول نیست

امام جمعه کرج در ادامه با بیان اینکه دستگاه مربوطه باید هرچه بیشتر کیفیت و قیمت نان را باید مورد نظارت قرار دهد گفت: برخی حقه بازی ها در توزیع نان قابل قبول نیست .

وی افزود: اتحادیه مربوطه مراقبت داشته باشد چراکه عده ای اجحاف می کنند و بنده با عده ای دوستان نظارت داشتیم برخی ازنانوایی ها پول سه نان را می گیرند و یک نان ارایه می دهند .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان