ماهان شبکه ایرانیان

دستگیری عامل شهادت سرباز وظیفه در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل اصلی شهادت سرباز وظیفه " علیرضا رئوفیان" که در پاسگاه انتظامی "قلعه بید" زاهدان به شهادت رسیده بود خبر داد.

دستگیری عامل شهادت سرباز وظیفه در زاهدان

به گزارش خبرآنلاین، سردار محمدرضا اسحاقی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در پی شهادت سرباز وظیفه "علیرضا رئوفیان" توسط اشرار مسلح در پاسگاه انتظامی "قلعه بید" زاهدان دستگیری عاملان این جنایت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده در جریان تحقیقات تخصصی خود سرنخ‌هایی از زندگی مخفیانه متهم به دست آوردند و در نهایت با تلاش پلیس و پس از رصد اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های ویژه، عامل اصلی شهادت سرباز وظیفه شهید "علیرضا رئوفیان" را دستگیر کردند.

به گفته فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان عامل شهادت سرباز وظیفه "علیرضا رئوفیان" در تحقیقات اولیه به عضویت در گروهک تروریستی جیش‌الظلم و درگیری مسلحانه منجر به شهادت این شهید والامقام اعتراف کرد.

در مرداد ماه سالجاری سرباز وظیفه شهید" علیرضا رئوفیان" در حین حراست، تامین نظم و امنیت در اثر اصابت گلوله در پاسگاه "قلعه بید" شهرستان زاهدان توسط گروهک تروریستی جیش الظلم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

47236

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان