ماهان شبکه ایرانیان

تاکید عضو شورای شهر کرج بر نظارت بیشتر بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری

مریم قهرمانی عضو شورای اسلامی شهر کرج بر نظارت بیشتر بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری شهرداری تاکید کرد.

تاکید عضو شورای شهر کرج بر نظارت بیشتر بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری

به گزارش خبرآنلاین البرز ؛ مریم قهرمانی صارم با اشاره به پیگیری موضوعات پاکبانان از شهرداری مناطق اظهار داشت: در طی هفته گذشته پس از تذکرات مکرر در جلسه رسمی شورای شهر بواسطه نتیجه بخش بودن موضوعات و تذکرات متعدد پی گیری های بی وقفه اما متاسفانه بی نتیجه، که باید اعلام کنم تاکنون اقدامی به معنای واقعی کلمه هیچ اقدامی برای بهبود وضعیت قراردادی نیروهای پاکبان و ترمیم حقوق که منجر به دریافتی بیشتر و شرایط معیشتی بهتر برای آنان باشد صورت نگرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: لذا تغییر ساعات کاری به نیمه شب و بدون افزایش دستمزد و خطرات بیشتر در حین کار در معابر را باید به کمبود ملزومات کاری اعم از البسه مناسب و دستکش و … اضافه کرد.

قهرمانی صارم تصریح کرد: مبلغ افزایش بودجه ای که برای خدمات شهری در شورا به درخواست شهرداری مصوب شده است ، (بنده رای مخالف داده ام و دلایل آن را عنوان کرده ام ) تکرار میکنم تنها افزایش آن برای ادامه همکاری با پیمانکاران فعلی مبلغ 122 میلیارد تومان تحت عنوان تعدیل می باشد.

وی خاطرنشان کرد: ضعف نظارت و تامین شرایط اولیه برای پاکبانان و در کنار آن سبزبانان مشهود است و بارها اینجانب و سایر اعضای شورا تذکر داده ایم اما تاکنون تغییری حاصل نشده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان