ماهان شبکه ایرانیان

شلاق ناکارآمدی مدیریت بر تن کاراته خوزستان

دفتر لیگ کاراته کشور در بخش بانوان با حضور ۷۱ تیم در سه بخش مختلف با مشخص‌شدن تیم‌های برتر بسته شد و کاراته خوزستان همچون سال‌های گذشته هیچ نماینده‌ای در لیگ‌های کشور نداشت.

شلاق ناکارآمدی مدیریت بر تن کاراته خوزستان

به گزارش خبرآنلاین از اهواز، کاراته‌کاهای خوزستانی از وضعیت نامناسب این روزهای کاراته و عدم تحقق وعده‌های مسئولان ورزشی در حمایت از ورزشکاران این رشته ورزشی در خوزستان گله‌مندند، این ورزشکاران از محقق‌نشدن وعده‌های خلاف واقع مسئولان به‌شدت ناراحت و آینده کاراته استان را با این نحوه مدیریت ناامیدکننده می‌بینند.

کاراته در خوزستان یکی از رشته‌های پرجمعیت محسوب می‌شود و بخش عظیمی از این جمعیت را بانوان تشکیل می‌دهند که از لحاظ کمی آمار قابل‌توجهی است.

لیگ کاراته بانوان کشور که روز جمعه با شناخت برترین‌های خود خاتمه یافت در بخش لیگ کاتا با حضور 14 تیم، لیگ آینده‌سازان با حضور 40 تیم و لیگ برتر با حضور 17 بود که در این لیگ‌ها حضور داشتند و خوزستان به مانند گذشته از این فرصت بی‌نصیب ماند.

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که حضور در لیگ‌های کشور و همچنین داشتن لیگ‌های پویا و فعال استانی بر سطح فنی ورزشکاران تأثیر بسزای خواهد داشت که در ادامه منجز به موفقیت در رقابت‌های ملی و کسب سکوهای مختلف خواهد شد و استان خوزستان می‌تواند همانند سایر استان‌های فعال در قامت یک مدعی ظاهر شود و ملی‌پوشانی را تحویل تیم ملی دهد.

متأسفانه، هر ساله وعده ویدهای از سوی مسئولان امر در رسانه‌ها منتشر می‌شود؛ اما هیچگاه این وعده‌ها عملی نمی‌شوند، حالا باتوجه‌به نزدیکی ایام انتخابات رئیس جدید هیات کاراته استان خوزستان بهتر است مدیران ارشد ورزش استان و فدراسیون کاراته بادقت بیشتری کاندیدای حاضر را بررسی کنند و باتوجه‌به پتانسیل آن‌ها میدان را برای یک رقابت سالم محیا کنند و از کاندیدهای که در سال‌های گذشته در قامت رئیس هیات بودند و زمان کافی برای احیای کاراته خوزستان را داشتند؛ اما شلاق ناکارآمدی مدیریت آن‌ها کاراته را بیش از بیش به عقب راند بخواهند دیگر دست از سر این ورزش بردارند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان