ماهان شبکه ایرانیان

اجرای ۸۵ طرح اشتغالزای با حمایت بنیاد برکت و بنیاد علوی در شهرستان سامان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان گفت: طی شش ماه اول سال جاری ۸۵ طرح اشتغالزای با حمایت بنیاد برکت و بنیاد علوی در شهرستان سامان اجرا می‌شود.

اجرای 85 طرح اشتغالزای با حمایت بنیاد برکت و بنیاد علوی در شهرستان سامان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، حجت الله رئیسی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان گفت: طی شش ماه اول سال جاری 85 طرح اشتغالزای با حمایت بنیاد برکت و بنیاد علوی در شهرستان سامان اجرا می‌شود.

وی افزود: یکی از مأموریت‌های اصلی بنیاد برکت توانمندسازی مردم در مناطق کم برخوردار و ایجاد فرصت‌های شغلی در این مناطق است.

سید حسن محمدی مسئول طرح و برنامه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سامان گفت: اعطای تسهیلات خوداشتغالی به متقاضیان واجد شرایط در شهر سامان و روستاهای شوراب صغیر، کاهکش، چم چنگ، سوادجان، قوچان، مارکده، گرمدره بر عهده بنیاد علوی و شهر هوره و روستاهای دشتی، چم جنگل، چم خلیفه و چمعالی بر عهده بنیاد برکت می باشد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 41 فقره پرونده به مبلغ 6 میلیارد و 325 میلیون تومان جهت معرفی به بنیاد برکت و 44 پرونده به مبلغ 5میلیارد و 160 میلیون تومان جهت معرفی به بنیاد علوی تکمیلو به بانک معرفی شده که در مرحله پرداخت می باشند و از طرح‌های معرفی شده 33 طرح مربوط به اجرای سامانه آبیاری تحت فشار می باشد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان