ماهان شبکه ایرانیان

بشریت همیشه دستخوش شیطنت شیطان هاست

مساله این است که بشریت همیشه دستخوش شیطنت شیطان هاست . همیشه شیطان هاى بزرگ و کوچک ، براى تاءمین هدف هاى خود، انسان ها و توده هاى مردم و ملت ها را قربانى مى کنند

مساله این است که بشریت همیشه دستخوش شیطنت شیطان هاست . همیشه شیطان هاى بزرگ و کوچک ، براى تاءمین هدف هاى خود، انسان ها و توده هاى مردم و ملت ها را قربانى مى کنند. در تاریخ گذشته هم این را خوانده اید و شرح حال سلاطین جابر و ستمگر و رفتار آن ها با ملت ها و وضع امروز دنیا و روش قدرت هاى بزرگ را دیده اید. بشر دستخوش اغوا و خدعه هاى شیطان ها قرار مى گیرد باید به بشر کمک کرد، باید به بندگان خدا مدد رساند، تا بتوانند خود را از جهالت نجات بدهند و از سرگردانى و گمراهى خلاص بشوند.
چه کسى مى تواند این دست نجات را به سوى بشریت دراز کند؟ آن کسانى که چسبیده به مطامع و هوس ها و شهوات باشند، نمى توانند؛ چون خودشان گمراهند آن کسانى که اسیر خود خواهى ها و منیت ها باشند، نمى توانند بشر را نجات بدهند؛ باید کسى پیدا بشود و خودشان را نجات بدهد؛ یا لطف خدا به سراغ آن ها بیاید، تا اراده آن ها قوى بشود و بتوانند ایثار کند و از شهوات بگذرد؛ از منیت و خود پرستى و خود خواهى و حرص و هوى و حسد و بخل و بقیه گرفتارى هایى که معمولا انسان دارد، بیرون بیاید، تا بتواند شمعى فراراه بشر روشن کند.


منبع : تبیان
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان