"قلعه نویی از من خواست که با تراکتورسازی به توافق برسم"

اولیویرا: نمی‌خواستم برای تراکتورسازی مشکلی پیش بیاید

سرمربی سابق تراکتورسازان می‌گوید امیر قلعه نویی از او خواسته برای وصول طلبش با این باشگاه به توافق برسد.

اولیویرا: نمی‌خواستم برای تراکتورسازی مشکلی پیش بیاید

به‌ گزارش ‌ایسنا، تونی اولیویرا، سرمربی سابق تراکتورسازی درباره وضعیت بدهی این باشگاه به خودش، اظهار کرد: باشگاه تراکتورسازی از چندین سال پیش بدهی به من داشت که در طی این سال‌ها به من پرداخت نشده بود. پیگیری‌های وکیل من این موضوع را در مسیر قانونی خود قرار داد و ممکن بود مشکلاتی برای باشگاه تراکتورسازی به وجود بیاید و من هم که پیگیر اتفاقات اخیر این باشگاه هستم به هیچ وجه راضی نبودم مشکلی برای این تیم پر هوادار به وجود بیاید.

سرمربی سابق تراکتورسازان با اشاره به مشکلات اخیر این تیم، بیان‌ کرد: در روزهای اخیر، امیر قلعه‌نویی طی تماسی از من خواست تا به خاطر مشکلات اخیر باشگاه با این تیم به توافق برسم تا بدهی تراکتورسازی به من به صورت قسطی پرداخت شود و من هم به احترام او با این موضوع موافقت کردم. من این موضوع را به وکیلم منتقل کردم و در نهایت با وکلای تراکتورسازی به توافق رسیدیم که این مبلغ به صورت قسطی پرداخت شود تا هیچ مشکلی برای سرخپوشان تبریزی به وجود نیاید.

تونی اولیویرا در پایان گفت‌وگویش با خبرنگار باشگاه تراکتورسازی، خاطر نشان کرد: مدیریت فعلی باشگاه تراکتورسازی در بحث بدهی ها مقصر نیست و تمامی این بدهی‌ها از گذشته بر جای مانده است و من نگرانی‌های تیم فعلی باشگاه را درک می‌کنم، چرا که آنها برای موفقیت تیم محبوب تراکتورسازی تمام تلاش‌شان را به کار گرفته‌اند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر