سرمربی تیم فوتسال چونبوری:

گیتی‌پسند در حمله بی‌رحم است/ ۱۰ سال پیش از ایران می‌ترسیدیم!

سرمربی تیم فوتسال چونبوری تایلند با بیان اینکه تیم گیتی پسند در حمله بی رحم است، از احمد اساعیل پور و علی اصغر حسن زاده به عنوان برگ برنده این تیم ایرانی یاد کرد.

گیتی‌پسند در حمله بی‌رحم است/ 10 سال پیش از ایران می‌ترسیدیم!

به گزارش خبرنگار مهر، « راکفل سانتگنام» در نشست خبری پیش از بازی تیم های فوتسال گیتی پسند ایران و چونبوری تایلند، در این خصوص گفت: این یکی از مهمترین مسابقات دوران مربیگری من است. سال گذشته برای ما دردناک بود ولی امسال امیدواریم که آن خاطره بد را با قهرمانی و بردن جام به خانه برای هواداران تایلندی پاک کنیم.

وی تاکید کرد: با این حال من می خواهم از فدراسیون فوتبال تایلند به خاطر اعتمادی که به من کرد بخصوص در جریان آن روزهای سخت، تشکر کنم.

سرمربی تیم چونبوری تصریح کرد: من از سال گذشته به بازیکنانم می گویم باید امسال عنوان قهرمانی را از آن خودمان کنیم؛ برای هوادارانمان و برای هرکسی که به ما اعتقاد داشته است.

سانتگنام در ادامه نشست خبری خود با اشاره به شناخت دو تیم از همدیگر گفت: هر دو تیم به خوبی همدیگر را می شناسیم. ما مقابل هم بازی کرده ایم و نتایج و عملکردهای همدیگر را نه تنها در این رقابتها بلکه برای سالها دنبال کرده ایم.

وی یادآور شد: نقاط قوت گیتی پسند، تجربه و بلوغ آنهاست. آنها حرفه ای‌هایی هستند که تصمیمات خوبی می گیرند؛ بخصوص در زمان حمله آنها می توانند بسیار بی رحم باشند. احمد اسماعیل پور و علی اصغر حسن زاده دو بازیکن بسیار خطرناک گیتی پسند هستند که برگ برنده این تیم محسوب می شوند.

سرمربی تیم فوتسال چونبوری یادآور شد: 10 سال پیش ما از ایران و ژاپن هراس داشتیم ولی الان ذهنیتمان تغییر کرده است. ما دیگر به هیچ عنوان از آنها نمی ترسیم. حالا ما می توانیم هر تیمی را در آسیا ملاقات کنیم و استایل و سبک چونبوری را به آنها نشان بدهیم.

سانتگنام در پایان گفت: آنها (گیتی پسند) ممکن است سوپر استار داشته باشند؛ آنها ممکن است 6 ملی پوش در جام جهانی داشته باشند ولی این برای ما فرقی نمی کند. ما تا آخر برای گرفتن جام و بردن آن به خانه می جنگیم.

به گزارش خبرنگار مهر، گیتی پسند ایران و چونبوری تایلند فردا یکشنبه در چارچوب فینال مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا در ویتنام به مصاف هم خواهند رفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر