۲۰ ترفند نبوغ آمیز برای یک سفر راحت‌تر (قسمت دوم)

چه بخواهید آخر هفته بیرون بزنید و یک سفر کوتاه بروید، چه برای عروسی به یک شهر دیگر دعوت شده باشید و یا بخواهید چند روز لب دریا بروید و خوش بگذرانید، مهم‌ترین سوالی که پیش می‌آید، این است: چطور در طول سفر استرس کمتری داشته باشم؟ به ویژه اگر بخواهید برای یک هفته سفر، فقط یک ساک کوچک (که بشود داخل هواپیما هم برد) ببندید

سفرچه بخواهید آخر هفته بیرون بزنید و یک سفر کوتاه بروید، چه برای عروسی به یک شهر دیگر دعوت شده باشید و یا بخواهید چند روز لب دریا بروید و خوش بگذرانید، مهم‌ترین سوالی که پیش می‌آید، این است: چطور در طول سفر استرس کمتری داشته باشم؟ به ویژه اگر بخواهید برای یک هفته سفر، فقط یک ساک کوچک (که بشود داخل هواپیما هم برد) ببندید. برای این که مو لای درز سفرتان نرود، این 21 ترفند اینستاگرامی فوق العاده مفید را اجرا کنید تا بارتان سبک شود، وسایل آرایش را هم همراه ببرید و غذای هواپیما نیز اذیت تان نکند:

سفر11. جعبه آدامس می‌تواند سرانجام مشکل گم شدن سنجاق سرها را حل کند. یک جعبه خالی آدامس بردارید و سنجاق‌ها را درون آن نگه دارید و روی تیغ هم گیره دوبل بزنید تا چیزی را ریش ریش نکند.

12. دوشاخه شارژر موبایل یادتان رفته؟ قبل از این که بترسید، شارژر گوشی را به «پورت یو اس بی» پشت تلویزیون بزنید. حالا می‌توانید با خیال راحت چت کنید.

13. قوطی‌های بزرگ ویتامین و قرص در ساک خیلی جا می‌گیرد. تعداد قرص هایی که در مسافرت لازم تان می‌شود را در یک شیشه کوچک بگذارید.

14. هر جا که باشید، مثلا در بیزینس کلاس هواپیما، دوست دارید زمانی که می‌گذرد بی شارژ نباشد؛ پس شارژر و هدفون را درون قوطی عینک آفتابی بگذارید تا گره نخورند و به هم نپیچند.

15. اتاق‌های هتل شهرت بدی دارند، که به اندازه کافی پریز برق ندارند. به جای این که وسایل دیگر را از برق بکشید، یک سه راهی با خودتان ببرید تا بتوانید همزمان تلفن، دوربین و دیگر وسایل را به شارژ بزنید تا شب بی دغدغه بگذرد.

سفر16. دویده‌اید یا زیاد راه رفته اید، حالا کفش تان خیس شده و آخرین چیزی هم که دوست دارید، این است که آن‌ها را درون ساک بگذارید. کفش‌ها را درون کلاه پلاستیکی حمام بگذارید تا کف کثیف آن‌ها را از لباس‌های تمیز دور نگه دارید.

17. از یک گیره دوبل استفاده کنید تا هدفون در ته کیف گره نخورد. یک سر گیره را هم به جیب درون کیف وصل کنید تا راحت به آن دسترسی داشته باشید.

18. هر کسی که فرزند کوچک داشته باشد، می‌داند بستن ساک بچه‌ها چقدر زمان می‌برد. از زیپ کیف استفاده کنید و هر ست لباس را درون یکی بگذارید تا هم بار زیادی نبرید و هم وسایل همه سازماندهی شده باشد.

19. از ظرف‌های خالی محصولات «لاش» یا مثلا قوطی آبنبات استفاده کنید تا وقتی به مقصد می‌رسید، هیچ چیزی نم نداده باشد.

20. یک کاربر هم نشان می‌دهد چطور می‌توان از سلفون استفاده کرد تا جلوی آسیب دیدن وسایل محبوبی مثل زیورآلات را گرفت. حواس تان باشد؛ کمی بیش‌تر از سلفون با خودتان همراه ببرید تا اگر برای درآوردن گردنبند مجبور شدید سلفون را پاره کنید، باز هم داشته باشید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر