چگونه بعد از پوشیدن کفش های پاشنه بلند پاهایمان را آرام کنیم

پوشیدن کفش های پاشنه دار می تواند باعث ایجاد مشکلاتی برای پاها شود و برای خانم ها می تواند یک کفش شکنجه آور محسوب شود زیرا دارای قوس بزرگیست که باعث  می شود وزن بدن روی قسمت نرم پا قرار گیرد و باعث بروز تاول و ایجاد درد شود

high heels

پاشنه های خطرناک

پوشیدن کفش های پاشنه دار می تواند باعث ایجاد مشکلاتی برای پاها شود و برای خانم ها می تواند یک کفش شکنجه آور محسوب شود زیرا دارای قوس بزرگیست که باعث  می شود وزن بدن روی قسمت نرم پا قرار گیرد و باعث بروز تاول و ایجاد درد شود. همچنین ستون فقرات را در موقعیت نامناسب قرار داده و باعث ایجاد درد در قسمت لگن و زانو ها می شود. البته پوشیدن کفش های تخت نیز گاهی می تواند مشکلاتی را ایجاد کند.

flat shoes
کفش تخت
اگرچه به نظر نمی رسد که کفشهایی با کف تخت هم بتواند مشکل ساز باشد اما درواقع پوشیدن این نوع کفش نیز با عوارضی همراه است. اگر کف کفش خیلی نازک و مسطح باشد به خوبی پاها را حفاظت نمی کند.معمولا کفش های تخت یک سایز کوچکترند تا  هنگام راه رفتن از پا خارج نشوند که این ویژگی خود باعث ایجاد تاول در پا می شود. پوشیدن دمپایی سبب میشود که قدم ها را کوچکتر بردارید و این کار سبب ایجاد درد در پاها  می شود.

foot-massage
حرکات نرمشی
کارشناسان توصیه می کنند تا بعد از پوشیدن کفش های پاشنه بلند ، شخص با حرکات نرمشی انگشتان پایش را بکشد تا فشارایجاد شده در کل مفاصل منتشر شده و در یک منطقه باقی نماند. این  نرمش را در منزل و محل کار می توانید انجام دهید که سبب انعطاف پذیری مفاصل و تحریک گردش خون می شود. هنگامی که شما در خانه هستید این نرمش را به آرامی انجام دهید همینطور می توانید از کرم های مغذی  برای ماساژ دادن پاهایتان استفاده نمائید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر