‍۱۰ فیلمی که آغاز رابطه بین این سوپراستارها بودند [قسمت اول]

در هالیوود اتفاقات جالبی رخ می‌دهد، یکی از این اتفاقات که خیلی هم نادر است، آغاز رابطه سوپراستارها در برخی فیلم‌ها است

در هالیوود اتفاقات جالبی رخ می‌دهد، یکی از این اتفاقات که خیلی هم نادر است، آغاز رابطه سوپراستارها در برخی فیلم‌ها است. بعضی از بازیگران معروف این شانس را داشته‌اند که بتوانند رمانس روی پرده را به زندگی واقعی خود ببرند. زوج‌های هنری که در زیر نام می‌بریم خارج از فیلم هم زوج‌های واقعی هستند و عشقشان را مدیون فیلم‌هایی هستند که در آن‌ها بازی کرده‌اند. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

بازی کردن در کنار ستاره‌های قدر در یک فیلم می‌تواند تجربه‌ای مثال‌زدنی را به وجود بیاورد. شب و روز شما تمرین می‌کنید تا بتوانید موقع رسیدن عمل و جلوی دوربین‌های غول‌پیکر و عوامل پشت‌صحنه به‌خوبی ظاهر شوید و خود را به‌خوبی با دیالوگ‌ها وفق دهید. در این حین بعضی از روابط در جلوی دوربین هستند که به پشت دوربین هم راه می‌یابند و در بعضی از موارد خاص این روابط به‌خوبی ادامه می‌یابند و تبدیل به پیوند همیشگی بین این دو می‌شوند.

بعضی از آن رابطه‌ها به فراموشی سپرده شدند ولی بعضی از آن‌ها مانند افسانه در هالیوود باقی ماندند. اینجا 10 نفر از مشاهیر که توانستند نیمه گم‌شده خود را پیدا کنند معرفی خواهیم کرد. بعضی از آن‌ها از آزمون‌های سرنوشت جان سالم به در برد ولی بعضی گرفتار آن شدند.

10 – آنجلینا جولی و برد پیت

روابط عاشقانه د فیلمها

 

اسکرین شات: در فیلم آقا و خانم اسمیت

آنجلینا جولی و برد پیت باهم دیگر در فیلم «آقا و خانم اسمیت» همبازی شدند. جالب است بدانید که در آن زمان برد پیت هنوز با جنیفر انیستون رابطه داشت. برد بعد از طلاق گرفتن جنیفر برای شروع رابطه با آنجلینا جولی، شایعاتی درباره‌اش شروع شد که می‌گفت او در فیلم واقعاً عاشق جولی شده است، ولی برد این حرف‌ها را همیشه کتمان می‌کرد. هم‌اکنون این دو 11 سال است که باهم دیگر زندگی می‌کنند و چندین فرزند را نیز در کنار خوددارند. درباره برد پیت بهتر است بدانید که ویلیام بردلی «بِرَد» پیت ‏بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی است. وی تاکنون پنج بار نامزد دریافت جایزه اسکار و جایزه گلدن گلوب و یک‌بار برنده جایزه گلدن گلوب شده است. اولین فیلمی که باعث شناخته شدن برد پیت شد، فیلم تلما و لوییز محصول سال 1991 بود؛ و آنجلینا جولی معروف هم که هنرپیشه، کارگردان و نیکوکار اهل ایالات‌متحده آمریکا است. او توانسته سه بار جایزه گلدن گلوب، دو بار جایزه اتحادیه بازیگران سینما و یک بار جایزه اسکار را برنده شود. آقا و خانم اسمیت فیلمی کمدی رمانتیک آمریکایی به نویسندگی سیمون کینبرگ و کارگردانی داگ لیمان محصول سال 2005 است. خلاصه این فیلم دیدنی هم به این گون هاست که جان و جین اسمیت برای رد گم کردن و برای این‌که به‌عنوان مظنون در یک بمب‌گذاری در بوگوتای کلمبیا دستگیر نشوند به شکل مصلحتی با هم ازدواج می‌کنند و بعد تصمیم می‌گیرند با هم زندگی کنند اما رابطهٔ آن‌ها به‌زودی به سردی می‌گراید. آن‌ها در جلسات مشاورهٔ خانواده شرکت می‌کنند اما نمی‌توانند دلیل مشکلاتشان را کشف کنند در ادامه ما متوجه می‌شویم که جان و جین دو قاتل حرفه‌ای هستند و در استفاده از انواع سلاح‌ها متبحرند. سازمان‌هایی که هرکدام از آن دو را استخدام کرده‌اند رقیب و دشمن همدیگر هستند و جان و جین نیز از حرفهٔ یکدیگر خبر ندارند. آن‌ها به‌طور جداگانه مأمور می‌شوند تا یک شاهد را که شدیداً مورد محافظت است به قتل برسانند.

 

9-جنیفر گارنر و بن افلک

روابط عاشقانه در فیلمها

اسکرین شات فیلم بی‌باک

به یاد بیاورید زمانی که بن افلاک و جنیفر لوپز جذاب‌ترین زوج هالیوود بودند، با صمیمت و جدیتی که وجود داشت همه فکر می‌کردند که رابطه آن‌ها تا ابد ادامه خواهد داشت، ولی در سال 2003 ورق برگشت و بن افلک از جنیفر لوپز معروف جدا شد و با یکی از ستاره‌های فیلم «بی‌باک» یعنی جنیفر گارنر رابطه جدید خود را شروع کرد. آن‌ها بلافاصله با هم ازدواج کردند، بچه‌دار شدند و ظاهراً این پیوند برعکس پیوند قبلی باخانم لوپز تا ابد ادامه خواهد داشت. آقای افلاک هنرپیشه، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی است. بن افلک، در سال 2006 در فیلم سرزمین هالیوود توجه بسیاری از مخاطبان سینما را به خود جلب کرد و با بازی در فیلم پرل هاربر به شهرت رسید. خانم گارنر نیز ایفاگر نقش «سیدنی» نقش اول این سریال را بازی می‌کند. جنیفر در سال 2002 به خاطر بازی در سریال الیاس موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن شد. همچنین چهار سال متوالی 2002 تا 2006 کاندید دریافت جایزه بهترین بازیگر شد که خود افتخاری برای وی محسوب می‌شود. فیلم بی‌باک یک فیلم ابرقهرمانی محصول سال 2003 به کارگردانی مارک استیون جانسون است. این فیلم با الهام از یکی از کتاب‌های کمیک مارول ساخته شده است. خلاصه آن هم این‌گونه است که «مت مارداک یک وکیل نابینا بوده که در نیویورک سیتی، هلزکیچن زندگی می‌کند و با دوست خود فرنکلین نلسون شرکتی راه‌اندازی کرده‌اند و فقط از مردم بی‌گناه دفاع می‌کنند. مت در دوران کودکی هنگامی که متوجه شد پدرش که یک بوکسور به نام دویل بود از مردم اخاذی می‌کند شروع به فرار کردن کرد و هنگام دویدن به طور اتفاقی توسط پاشیدن زباله‌های سمی به روی چشمانش، نابینا شد.»

8- دنیل گریک و ریچل وایس

روابط عاضقانه در فیلمها

اسکرین شات فیلم خانه رؤیایی

دنیل گریک و ریچل وایس خیلی قبل تر از اینکه با هم در فیلم خانه رؤیایی بازی کنند با هم دوست بوده‌اند ولی رابطه‌ای نداشته‌اند، فرض ما بر این است که بعد از همکاری طولانی در این فیلم باعث شده است آن‌ها رابطه خود را جدی کنند. آن‌ها رابطه خود را تا قبل از سال 2013 جدی کردند. ما هم خیلی کنجکاویم که بدانیم چه چیزی در فیلم باعث ادامه این رابطه شد. دنیل کریگ، بازیگر و هنرپیشه مطرح سینمای هالیوود است. وی ششمین شخصیت جیمز باند در مجموعه فیلم‌های جاسوسی و اکشن جیمز باند است. ریچل هانا وایس بازیگر سینما و تئاتر و مانکن انگلیسی است. ماجرای خانه رؤیایی هم این‌گونه هست که ویل آتنتون (دنیل کریگ) یک ناشر است که با همسرش لیبی (ریچل وایس) و دخترانش تصمیم گرفته تا برای آرامش، به منطقه‌ای آرام با فضایی از رؤیای آمریکایی نقل مکان کند. ویل به خانه بزرگشان در نیوانگلند نقل مکان می‌کنند؛ اما نکته‌ای باعث نگرانی او شده و این که در این خانه یک مادر و 2 فرزندش توسط پدر خانواده کشته‌شده‌اند و حالا همسر زن مقتول، پس از گذشت چند سال از ارتکاب این جرم آزادشده و...

 

7- کایرا سجویک و کوین بیکن

روابط عاشقاه در فیلمها

اسکرین شات: فیلم آسمان لیمویی

باورتان می‌شود که کایرا سجویک و کوین بیکن در سال 1988 سر فیلم‌برداری فیلم «آسمان لیمویی» عاشق همدیگر شدند؟ به تازگی در سال 2012 نیز نوادگان آن‌ها متولدشده‌اند. حال‌وروز اکنون آن‌ها را میدانید، سجویک در پاسخ به این سؤال گفت که:«من و شوهرم در خانه تنها هستیم و دیگر بچه ها دوروبرمان نیستند و البته راحت‌تر هم هستیم و راحتی آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنیم.» کِوین بیکن ‏‎ با نام اصلی کِوین نوروود بیکن بازیگر آمریکایی است. او تابه حال در فیلم‌های زیادی به ایفای نقش پرداخته که از معروف‌ترین فیلم‌هایش می‌توان به تابستان آب سفید، چند مرد خوب، جنگل نشین، مرد نامرئی، وحشی رودخانه و رودخانه مرموز اشاره کرد. کیرا سجویک هم یک بازیگر آمریکایی است.

6-- کرت راسل و گلدی هان

روابط عاشقانه در فیلمها

اسکرین شات فیلم: اور برد

والت دیزنی (دیزنی یک تاجر، کاریکاتوریست، پویانما، تهیه‌کننده، کارگردان، فیلمنامه‌نویس، کارآفرین و صداپیشه آمریکایی بود.) در یکی از فیلم‌های خود این دو بازیگر را در کنار هم آورد تا حاصل ان تشکیل یک خانواده جذاب شود. گُلدی جین هان یک هنرپیشه، تهیه‌کننده، کارگردان، خواننده و موسیقی‌دان اهل ایالات‌متحده آمریکا است. هان در سال 1970، به خاطر بازی در فیلم گل کاکتوس، جایزه‌های اسکار و گلدن گلوب را برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن به دست آورد. کرت ووگل راسل بازیگر آمریکایی است. از جمله فیلم‌های او می‌توان به آسمان وانیلی و ضد مرگ هشت نفرت‌انگیز و سریال سفرهای جیمی مک‌فیترز اشاره کرد.

 

در ادامه با ما همراه باشید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر