کفش پاشنه دار مردانه معروف به پاشنۀ کوبایی

کفش پاشنه دار مردانه به تازگی مد شده است. هنگامی که درباره ی مد مردانه صحبت می کنیم بیشتر افراد این موضوع را ساده می گیرند, در صورتی که مد و لباس برای آقایون به همان اندازه با ارزش است که برای بانوان است. کفش پاشنه دار کوبایی یک نمونه امی باشد.

کفش پاشنه دار مردانه به تازگی مد شده است. هنگامی که درباره ی مد مردانه صحبت می کنیم بیشتر افراد این موضوع را ساده می گیرند, در صورتی که مد و لباس برای آقایون به همان اندازه با ارزش است که برای بانوان است. کفش پاشنه دار کوبایی یک نمونه امی باشد.

مد گذشته

شاه لویی شانزدهم فرانسه همیشه فرد شیک پوشی نبود. ایشان کفش پاشنه دار هم دوست داشتند، این علاقه برای شخصی که بیش از هزار کلاه گیس دارد، شاید عادی به نظر برسد. البته لباس های مردانه آن دوران که در شهر ورسای (Versailles) پوشیده می شد همگی به همین سبک بودند. فکر می کنید اصطلاح «کفش پاشنه دار از کجا آمده است؟»

لویی پیر هم اکنون  مدت 300 سال است که مرده است. پس اگر فکر می کنید سلیقه او بسیار قدیمی است، کسی نمی تواند شما را به زندان های ترسناک فرانسه بفرستد. اما با مقایسه کردن تعدادی از افراد مشهور امسال، به نظر می رسد که کفش پاشنه دار مردانه دوباره مورد استقبال قرار گرفته اند.

مد امروزی

کنی وست (Kanye West)، هری ستایلس و جاستین بیبر فقط سه تا از افراد مشهوری هستند که دیده شده از کفش پاشنه دار استقبال کرده اند. خوشبختانه  پاشنه ی کفشهایی که این افراد با آن دیده شده اند، گرد هستند و نه تیز. به نظر می رسد که به جای یک جفت کفش راحتی ،  کفش برتر روز هالیوود به بوت های چلسی(کفش پاشنه دار) تعلق گرفته است، یک راه بی خطر برای اضافه کردن چند اینچ به قد بدون اینکه به نظر برسد که امتیازی به برنامه تصویر ترسناک راکی می دهند.

با این حال استفاده کردن از کفش پاشنه دار استراتژی خطرناکی است و نه به دلیل ایکه باعث پیچ خوردن مچ پایتان می شود. پس اگر می خواهید از آنها استفاده بکنید از چند قانون ساده پیروی کنید تا از استایل شیک خود دور نشوید.

نکات مهم

  •       برای آقایون بهتر است از نوک گرد استفاده شود (مانند بوت چلسی)، از کفش هایی که دارای رنگ های کلاسیک و خنثی هستند استفاده کنید. هر کفش نوک تیز و پوسیده شده با طرح پلنگ باعث می شود که شبیه به هنرمند های راک قدیمی بشوید.
  •        شلوار تان (ترجیحاً جین جذب) باید تا مچ تان باشد، نزدیک همان قسمتی که  شلوارتان تا می شود. اگر بالا تر برود به نظر می رسد که خود نمایی می کنید و اگر پایین تر برود شرایط مانند گروه موسیقی (ABBA) می شود.
  •         اگر قد به نسبت کوتاهی دارید. از این نوع پاشنه دوری کنید. چرا که به جای جبران قد خود، جلب توجه می کنید. مانند تلاش زیادی که تام کروز بر روی فرش قرمز انجام داد.
  •        در آخر،اگر ظاهر قد بلند و کشیده ای دارید هماز این پاشنه ها دوری کنید. اگر شبیه به پیتر کروچ هستید، پس قطعا به کمک احتیاج ندارید.

 

منبع: fashionbeans

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر