هومن افاضلی:

می توانستیم گسترش فولاد را شکست دهیم/ یک پنالتی ما را نگرفتند

تبریز- سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: می توانستیم گسترش فولاد را شکست دهیم.

می توانستیم گسترش فولاد را شکست دهیم/ یک پنالتی ما را نگرفتند

به گزارش خبرنگار مهر، هومن افاضلی در نشست خبری بعداز بازی گسترش فولاد تبریز با نفت تهران حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. ویبا اشاره به امکانات تیم گسترش فولاد گفت: تحت تاثیر امکانات گسترش فولاد قرار گرفتم.

افاضلی با بیان اینکه باعث افتخار است که بخش خصوصی چنین سرمایه‌گذاری کرده است، گفت: باید از بخش خصوصی در این خصوص حمایت شود.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه گسترش فولاد یک مجموعه فاخر است، گفت: خوشحالم که در اینجا هستم، امیدوارم این مجموعه خصوصی موفق شود. چمن بی‌ نظیر و مناسب و همه شرایط در اینجا مهیا است.

سرمربی نفت تهران سپس در خصوص این بازی گفت: بازی سختی در تبریز برگزار کردیم، نیمه دوم هم خیلی خوب بودیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

وی گفت: خدا را شکر می کنم که روند خوبی در این بازی های اخیر داشتیم و نتایج خوبی گرفته ایم.

وی ادامه داد: فیروز کریمی مربی بزرگی است، افتخار شاگردی او را به عنوان بازیکن و دستیار داشته‌ام بازی مقابل تیم‌های کریمی آسان نیست من اولین شاگرد کریمی هستم که به تبریز آمده‌ام و شکست نخورده‌ام.

وی گفت: مابقی شاگردان کریمی در تبریز متحمل شکست شده‌اند. گلی که در انتهای نیمه اول خوردیم برنامه‌های ما را بهم ریخت. ما می‌خواستیم در نیمه دوم برای زدن گل پیروزی تلاش کنیم ولی آن گل بازی ما را تحت تاثیر قرار داد.

افاضلی با بیان اینکه  بازی تاکتیکی‌ای بود، افزود: در کل بازی خوبی بود، موقعیت‌های خوبی داشتیم که همین مسئله سبب شد که مسابقه جذاب شود. خداراشکر یک امتیاز را گرفتیم، چند فرصت بسیار خوب داشتیم.

وی در خصوص داوری نیز گفت: مطمئن نیستم ولی فکر می‌کنم یک پنالتی هم به نفع ما نگرفتند.

تیم‌های فوتبال گسترش فولاد تبریز و نفت تهران از ساعت 14:30 امروز (پنج‌شنبه) با قضاوت یاسر همرنگ در ورزشگاه بنبان دیزل تبریز به مصاف هم رفته و در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در این بازی ابتدا گسترش فولاد در فاصله یک دقیقه تا پایان نیمه اول، به گل رسید و مسیح زاهدی روی پاس اسماعیل‌ فرهادی دروازه نفت را باز کرد تا شاگردان فیروز کریمی با پیروزی یک گله به رختکن بروند.

در نیمه دوم اما شاگردان افاضلی هومن افاضلی به بازی برگشتند و امین منوچهری در دقیقه 68 موفق شد روی پاس امیرحسین فشنگچی، کار را به تساوی بکشاند.

گسترش فولاد با این تساوی، 29 امتیازی شد و به رتبه هفتم رسید. تیم نفت تهران 21 امتیازی شد و در رتبه یازدهم قرار گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر