فرمانده نیروی زمینی ارتش:

کشورمان به هیچ تجهیزات نظامی خارجی برای دفاع نیاز ندارد

قزوین-فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: آنچه درچرخه دفاع از مرزهای کشور موردنیاز است توسط صنعتگران ودانشمندان ایرانی تامین می شود و در صنایع دفاعی هیچ نیازی به خارج نداریم.

کشورمان به هیچ تجهیزات نظامی خارجی برای دفاع نیاز ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز چهارشنبه در سفر یک روزه به قزوین و حضور در لشکر 16 زررهی قزوین به همراه امیر حمزه بیدادی فرمانده لشکر از وضعیت آمادگی این نیرو و نیز دستاوردهای دفاعی و نظامی آن بازدید کرد.

امیر حیدری در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران ضمن اعلام آمادگی کامل ارتش در دفاع از میهن اسلامی اظهارداشت:خطه قزوین یادآورشهدای گرانقدری چون شهید رجایی، بابایی و ابوترابی و سایر شهدای والا مقامی  است که عزت و اقتدار امروز میهن مدیون آنهاست.

وی بیان کرد: لشکر 16 زرهی قزوین سابقه بسیار درخشانی در دوران دفاع مقدس دارد و یکی از لشکرهای محوری بوده و امروز نیز هست و در ساختار جدید هم به عنوان یک قرارگاه تاکتیکی تعریف شده است.

امیر حیدری تصریح کرد: در سفر به استان قزوین در جریان آخرین وضعیت آمادگی لشکر 16 زرهی قرار خواهیم گرفت و از برخی دستاوردهای نیروهای نخبه و مبتکر این لشکر دیدن خواهیم کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این واحد نظامی دستاوردهای خوبی داردو خوشبختانه در زمینه ساخت تجهیزات ضد تانک، وسایل لیزری و ابتکارات و نوآوری هایی که در محیط های آینده تاثیر دارد کارهای ارزشمندی انجام داده است.

وی اضافه کرد:بر اساس دستور فرماندهی کل قوا و تحقق خوکفایی و قطع وابستگی به بیگانگان و روی پای خود ایستادن گامهای بزرگی توسط نیروی زمینی برداشته شده و آنچه در چرخه زمینی دردفاع ازمرزهای کشور نیازداریم توسط صنعتگران و دانشمندان نیروی زمینی ساخته و نمونه سازی می شود و در اختیار وزارت دفاع قرار می گیرد.

در ساخت تجهیزات نظامی خودکفا شده ایم

امیر حیدری بیان کرد: در دفاع از مرزهای کشور امروز به لطف الهی محتاج هیچ تحهیزات یدکی و نظامی بیگانگان نیستیم و در تولید سلاح ضد تانک و ضد موشک آمادگی کامل داریم تا همه آنها را در داخل تامین کنیم و آماده ایم بخشی از آن را نیز به کشورهای همسایه صادر کنیم.

حضور مقتدرانه در مرزها

وی در ادامه تصریح کرد: نیروی زمینی در مرزها حضور موثر دارد و در بخشی از غرب کشور مستقر هستیم و این حضور برای انجام بخشی از رسالت سازمانی برای رصد مرزها و داشتن اطلاعات به روز از کشور است.

امیر حیدری یادآورشد: دستاوردهای نظامی ما بسیار ارزشمند است و در  هر زمینه خودکفا هستیم و با احترام به ملت ایران نوید می دهیم آماده هر گونه جانفشانی هستیم و هر دشمن احمقی که بخواهد نگاه چپ به کشورمان داشته باشد طومارش را درهم می پیچیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر