استفاده از کابل نامرغوب برای شارژ گوشی سامسونگ جان کارگر تایلندی را گرفت

کارگر یک کارخانه در تایلند به خاطر استفاده از کابل نامرغوب برای شارژ گوشی سامسونگ جان خود را به علت برق گرفتگی از دست داد. بدن بی جان این کارگر ۲۴ ساله در حالی پیدا شد که گوشی سامسونگ او با استفاده از یک کابل نامرغوب به شارژ متصل بود و اثرات ناشی از برق گرفتگی و سوختگی روی گوش وی مشهود بود.

استفاده از کابل نامرغوب برای شارژ گوشی سامسونگ جان کارگر تایلندی را گرفت

کارگر یک کارخانه در تایلند به خاطر استفاده از کابل نامرغوب برای شارژ گوشی سامسونگ جان خود را به علت برق گرفتگی از دست داد. بدن بی جان این کارگر 24 ساله در حالی پیدا شد که گوشی سامسونگ او با استفاده از یک کابل نامرغوب به شارژ متصل بود و اثرات ناشی از برق گرفتگی و سوختگی روی گوش وی مشهود بود.

به نظر می‌رسد که او در حال شنیدن موسیقی یا صحبت کردن با کسی بود چرا که میکروفون هدفون‌های متصل شده به گوشی روی لب‌هایش قرار داشت. پلیس تایلند بر این عقیده است که برق گرفتگی به خاطر استفاده‌ی همزمان از هدفون و شارژ کردن گوشی اتفاق افتاده است:

ما بر این عقیده‌ایم که رخ دادن اتصال کوتاه باعث مرگ وی شده چرا که در حال گوش دادن به موسیقی یا صحبت از طریق تلفن با شخصی دیگر بود.

شارژر سامسونگ

ماموران معتقدند که کیفیت پایین شارژر مورد استفاده باعث رخ دادن اتصال کوتاه شده است. مامور پرونده ادامه می‌دهد:

بسیاری از افراد که از شارژر‌های متفرقه و نامرغوب استفاده می‌کنند در خطر برق گرفتگی هستند. بدن قربانی به پزشک قانونی تحویل داده خواهد شد تا دلیل مرگ وی به علت برق گرفتگی تایید شود.

پیش از این بسیاری از شرکت‌ها نسبت به عدم استفاده از شارژر‌های نامرغوب به کاربران خود هشدار داده بودند.

توضیح: تصویر تزئینی است و مربوط به این حادثه نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر