هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال؛

میزبانی دبیری تبریز از شهروند ساری با انگیزه صعود به رده سوم

تبریز - تیم فوتسال دبیری تبریز دز هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر باشگاه های کشور امروز میزبان تیم شهروند ساری است.

میزبانی دبیری تبریز از شهروند ساری با انگیزه صعود به رده سوم

به گزارش خبرنگار مهر، هفته نوزدهم رقابتهای فوتسال لیگ برتر باشگاه های کشور که پیش از این قرار بود روز یکشنبه برگزار شود، امروز شنبه برگزار خواهد شد.

بر این اساس و طبق برنامه در یکی از بازی های مهم، تیم دبیری تبریز در خانه از تیم شهروند سازی پذیرایی خواهد کرد. دبیری که در آغاز نیم فصل دوم به مس باخته بود در ادامه بازیها توانست نتایج خوبی از جمله پیروزی بر تیم خوب تاسیسات دریایی را رقم بزند.

هم اکنون شاگردان جواد اصغری مقدم در تیم دبیری با کسب 35 امتیاز و یک تفاضل گل کمتر نسبت به تاسیسات در رده چهارم جدول هستند و تیم شهروند ساری که امسال نتایج بهتری نسبت به سالهای پیش کسب کرده، با 25 امتیاز در جایگاه ششم ایستاده است.

دبیری در صورت پیروزی در این بازی همچنان در کورس بالانشینان باقی خواهد ماند و با توجه به اینکه تاسیسات دریایی این هفته با دانشگاه آزاد فانوس به دست بازی دارد و احتمال پیروزی اش زیاد است، صعود یک پله ای دبیری در حالی محقق خواهد شد که این تیم تبریزی بتواند همزمان با کسب سه امتیاز از شهروند ساری، تفاضل گل خود را نیز بهتر از تاسیسات دریایی کند.

از طرفی مس سونگون نیز این هفته با تیم رده دوازدهمی آذرخش بندرعباس بازی دارد و با توجه به اینکه آذرخش فقط 11 امتیاز دارد و جزو تیمهای قعرنشین و نه چندان قوی به حساب می آید، علیرغم برگزاری بازی در بندرعباس پیروزی تیم مس محتمل تر از هر نتیجه دیگری است.

با این حال گیتی پسند در صدر جدول 44 امتیازی است و پنج امتیاز بیشتر از مس دارد و حتی شکست گیتی پسند در شهرداری ساوه رده هفتمی نیز مس سونگون را صدرنشین نخواهد کرد.

با این حال چنانچه گیتی پسند در ساده امتیاز از دست بدهد، تیمهای تعقیب کننده امیدواری بیشتری نسبت به رسیدن به صدر در هفته های آتی خواهند داشت.

دیدار تیمهای دبیری تبریز و شهروند ساری از چارچوب بازی های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از ساعت 16 امروز شنبه در سالن علوم پزشکی تبریز برگزار خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر