درگیری با توپ‎جمع‌کن‌ها و کادر پزشکی؛

سرمربی الوحده بازی را رها کرد!

سرمربی تیم فوتبال الوحده امارات در دقایق پایانی بازی با پرسپولیس دست به حرکت عجیبی زد و با توپ جمع کن و کادر پزشکی درگیر شد. وی به شدت جو ورزشگاه را به هم زد و تماشاگران علیه او شعار دادند.

سرمربی الوحده بازی را رها کرد!

به گزارش خبرنگار مهر،  خاویر آگیره سرمربی الوحده در دقیقه 88 بازی با پرسپولیس با توپ جمع کن کنار خط درگیری لفظی پیدا کرد. تماشاگران در واکنش به این حرکت، آگیره را هو کردند و به سمت او اشیایی را پرتاب کردند.

آگیره که با عصبانیت به تماشاگران واکنش نشان می داد اشیایی که به سمتش پرتاب شده بود را سمت داور چهارم برد. وی که بازی با پرسپولیس را واگذار کرده بود، همچنین با کادر پزشکی کنار زمین درگیری لفظی پیدا کرد.

آگیره در وقتهای تلف شده نیمه دوم اقدام عجیبتری را انجام داد. وی به جای هدایت تیمش، به پشت نیمکت رفت و به دنبال اشیایی می گشت که تماشاگران آنرا پرتاب کرده اند. وی بعد از لحظاتی یک شی از پشت نیمکت برداشت و به سمت داور چهارم رفت.

شلوغ بازی آگیره در نهایت منجر به اخراج وی در دقیقه 93 شد! آگیره لحظاتی بازی را به خاطر اعتراضش به داور برای اخراج شدنش متوقف کرد و سپس از پشت دروازه پرسپولیس به سمت رختکن رفت! وی در اقدامی عجیبتر هنگامی که از پشت دروازه پرسپولیس عبور می کرد، با توپ جمع کن آن قسمت دست داد!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر