آیا می‌دانستید مرسدس G۶۵ قیمتی دو برابر S۵۰۰ ۲۰۱۷ دارد؟

همواره کلاس S کمپانی مرسدس‌بنز جزء اشرافی‌ترین خودروهای دنیا بوده است و طراحی و امکانات آن به صورتی است که به آن قصر متحرک مرسدس‌بنز گفته می‌شود و طبیعتا این قصر متحرک هم کمی باید گران باشد. مثلا قیمت یک دستگاه S۵۰۰ ۲۰۱۴ صفر کیلومتر در ایران بیش ۲.۵ میلیارد تومان قیمت‌گذاری می‌شود!

همواره کلاس S کمپانی مرسدس‌بنز جزء اشرافی‌ترین خودروهای دنیا بوده است و طراحی و امکانات آن به صورتی است که به آن قصر متحرک مرسدس‌بنز گفته می‌شود و طبیعتا این قصر متحرک هم کمی باید گران باشد. مثلا قیمت یک دستگاه S500 2014 صفر کیلومتر در ایران بیش 2.5 میلیارد تومان قیمت‌گذاری می‌شود!

البته این خودرو در بازار جهانی اینقدرها نیز گران نیست و فقط در ایران قیمتی فضایی پیدا می‌کند ولی در کل این خودرو در همه جای دنیا یک سدان سوپر لوکس و گران محسوب می‌شود.

2014-S-CLASS-SEDAN-GALLERY-

اما بگذارید نکته جالبی به شما بگوییم!

2016-Mercedes-Benz-G65-AMG_

مرسدس G65 2017، چرا اینقدر گران؟!

کلاس G مرسدس‌بنز که جزء شاسی بلندهای لوکس این کمپانی محسوب می‌شود ظاهری خاص دارد و شباهت بسیار کمی به دیگر مدل‌های این شرکت دارد و هر چند که یکی از قوی‌ترین مدل‌هاست ولی تا حدود زیادی عموم‌ پسند به نظر نمی‌رسد.

درست است که این خودرو مشخصات خیره کننده‌ای از جمله یک موتور 12 سیلندر 6 لیتری، 621 اسب بخار قدرت، 1000 نیوتن گشتاور، شتاب صفر تا صد 5.2 ثانیه‌ای، انواع امکانات ایمنی و رفاهی و دیگر خصوصیات خاص خودش را دارد ولی آیا خودرو باید 220000 دلار قیمت آن هم در حالت پایه داشته باشد؟!

بهتر است بدانید قیمت پایه‌ی یک S550 2017 به 100000 دلار هم نمی‌رسد و 96000 دلار قیمت‌گذاری می‌شود!

این یعنی شاسی بلند خاص ما حدودا 230 درصد گران‌تر است!!

در پایان خدا را شکر می‌کنیم که مدل جدید این خودرو یه ایران وارد نمی‌شود؛ زیرا احتمالا باید قیمتی حدود 6 میلیارد تومان را به خود اختصاص می‌داد.

2016-G-CLASS-SUV-037-CCF-D

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر