معرفی ۳ الگوی بهاری رنگ مخصوص دکور خانه

آنجلا بلت، استایلیست و طراح مشهوری است که در واشنگتن مستقر است

معرفی 3 الگوی بهاری رنگ مخصوص دکور خانه

آنجلا بلت، استایلیست و طراح مشهوری است که در واشنگتن مستقر است. کارهای او در Washington Post, Rue Magazine, Redbook و EBONY منتشر می شود. او طراح فضاهای داخلی است و همیشه با ایده هایی جدید الگوهای رنگ زیبایی را معرفی می کند. به موقعی از سال رسیدیم که بهار در ذهن همه هست، از روزهای سرد خسته شده ایم و دوست داریم بیرون برویم کمی آفتاب بخریم و سبز شدن مجدد دنیا را ببینیم. در مورد فضای داخل خانه نیز این صدق می کند شاید دوست داشته باشید تم خانه خود را تغییر دهید.

طراحان دکوراسیون امسال نگاهی جدید به بهار داشته اند، و از رنگ هایی غیر معمول برای بازگشت گرما و سرسبزی استفاده کرده اند. در ادامه سه الگوی رنگی که بهار امسال برای دکوراسیون خانه تبدیل به مد شده را به شما معرفی می کنم.

 

مرجانی و مشکی

معرفی الگوی بهاری رنگ مخصوص دکور خانه

همانطور که در تصویر بالا می بینید رنگ های سفید، صورتی و قهوه ای در کنار دو رنگ اصلی مشکی و مرجانی فضایی بسیار دنج و زیبا را برای این اتاق نشیمن ایجاد کرده اند. استفاده از رنگ های پائیزی برای بهار شاید غیر قابل انتظار باشد، اما همین تضاد است که زیبایی این الگوی رنگ را برجسته می کند.

سفید و آبی خمیری

معرفی الگوی بهاری رنگ مخصوص دکور خانه

یکی از الگوهای رنگی که امسال زیاد خواهید دید سفید و آبی خمیری است. البته در این الگو می توانید از طیف های مختلف آبی نیز استفده کنید. تم و رنگ بندی این الگو زنانه است و روشن است و می توانید از آن در اتاق نشیمن و یا اتاق خواب نیز استفاده کنید. همانطور که در تصویر بالا می بینید از طیف های مختلف رنگ آبی استفاده شده که این کار اتاق را از یک نواختی نجات داده، شما نیز همیشه این را به یاد داشته باشید که در چیدمان همیشه از طیف های مختلف یک رنگ استفاده کنید تا همه جا یکدست نشود.

همیشه می توانید روی ترکیب های رنگ روشن از تابلوها و کوسن هایی با رنگ های گرم و برجسته ( مانند کوسن و تابلویی که در عکس بالا می بینید ) استفاده کنید تا خودنمایی آنها دکورتان را زیبا تر کند.

بژ به همراه سیاه و سفید

معرفی الگوی بهاری رنگ مخصوص دکور خانه

رنگ های خنثی و به ویژه بژ، هیچ وقت برای استفاده در بهار کهنه نمی شوند. استفاده از رنگ های سیاه، سفید و بژ در کنار هم فضایی مدرن و شیک را ایجاد می کند. در تصویر بالا بیشترین هنر طراح در انتخاب وسائل بوده. همانطور که میبینید سه رنگ اصلی در این ترکیب به خوبی در اتاق پخش شده اند. این الگوی رنگ در ادارات و اتاق های کاری بسیار کاربردی است.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر