بستن مو با سنجاق سر با روش های ساده و زیبا

بستن مو با سنجاق سر با روش های ساده و زیبا

بستن مو با سنجاق سر یکی از انواع روش های جالب و خاص می باشد و اگر شما تمایل دارید تغییرات مثبتی را در مدل موها یا شینیون موهایتان ایجاد نمایید بهتر است از بستن موهای کوتاه یا بلند به کمک این اکسسوری مو غافل نشوید.

بستن مو با سنجاق سر با روش های ساده

برای تزیین موها از انواع اکسسوری مو نظیر سنجاق سر ، گل سر ، بافت موی مصنوعی و … استفاده می شود که شما می توانید به کمک این اکسسوری ها تغییرات قابل توجهی را در مدل آرایش موها و نحوه بستن موهایتان ایجاد کنید.

آموزش بستن مو با سنجاق سر

  •  چکاد بام
  •  تصفیه آب خانگی آکواجوی

فرم دادن به موها با سنجاق مو

سنجاق سر در انواع مدل های متنوع موجود است و اگر شما تمایل دارید موهایتان را به صورت ساده ببندید بهتر است از سنجاق مو تزیین شده برای بستن موهایتان استفاده نمایید.

قبل از بستن مو ها به کمک سنجاق مو بهتر است به موهایتان کمی تافت بزنید همچنین برای اینکه موها باز نشوند می توانید بعد از بستن آن ها به کمک سنجاق به موهایی که در قسمت داخلی سنجاق قرار گرفته اند مقداری تافت بزنید.

ساده ترین روش برای تزیین مو با سنجاق سر پیچ و تاب دادن مو دور سنجاق می باشد که در این صورت باید دسته از موهایتان را جدا نمایید سپس موها را کمی بچرخانید و به کمک سنجاق موهایتان را محکم کنید. این مدل مو برای افرادی که دارای موهایی صاف می باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

اگر تمایل دارید موهایتان را به صورت فر باز فرم دهید می توانید چند عدد سنجاق سر رنگی را در قسمت کناری موهایتان بزنید که در این صورت مدل آرایش موهای شما جذاب و زیبا به نظر می رسد.

آموزش ساده بستن مو با سنجاق سر بستن مو با روشی ساده بستن مو با سنجاق سر طرحدار نحوه بستن مو با سنجاق سر شیک بستن مو با سنجاق سر شیک مدل بستن مو دخترانه با سنجاق سر مدل بستن موی شیک با سنجاق سر بستن موی سر با سنجاق

اگر تمایل دارید موهایتان را ببافید می توانید انتهای موی بافته شده را گره بزنید سپس گره را به کمک سنجاق مو محکم نمایید. سنجاق را بهتر است در جهت موها و داخل آن ها بزنید تا سنجاق سر معلوم نشود. برای اینکه موهای کوتاه و بلند از داخل بافت موها بیرون نزنند می توانید داخل بافت مو سنجاق سرهای رنگی را بزنید که در این صورت مدل بافت موها نیز جذاب تر به نظر می رسند.

برای بستن موها به صورت دم اسبی می توانید موهایتان را به کمک کش باریکی ببندید سپس باریکه ای از موها را دور کش ببندید و به کمک سنجاق سر انتهای دم اسبی را محکم نمایید.

اگر تمایل دارید موهایتان فرم بی نظیری پیدا کنند می توانید بخشی از موهای جلو را به سمت عقب ببرید و دو سنجاق سر به صورت موازی روی آن ها بزنید سپس دو سنجاق دیگر را هم به صورت عمود روی دو سنجاق اولی بزنید که در این صورت سنجاق ها فرم هشتگ به خود می گیرند.

توجه داشته باشید که اگر شما زمان کافی برای رفتن به سالن زیبایی را ندارید می توانید به موهایتان به کمک سنجاق سر تزیین شده و نگین دار فرم و حالت دهید.

بستن مو بلند با سنجاق سر بستن موی کوتاه با سنجاق سر بستن موی صاف با سنجاق سر بستن موی زنانه با سنجاق سر ساده بستن مو با سنجاق سر خاص بستن مو باز با سنجاق مو بستن موی صاف و خاص با سنجاق سر بستن مو با سنجاق رنگی بستن مو زنانه با سنجاق بستن مو دخترانه با سنجاق سر مدل بستن مو سر با سنجاق سر خاص و شیک مدل بستن مو با سنجاق سر تزیین شده مدل بستن مو

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع مدل بستن موها با سنجاق سر جلب کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر