پیش بینی عباس عبدی از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری چند ساعت بعد از آغاز رأی گیری /خشم و عصبانیت ربطی به نتیجه انتخابات ندارد

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: خشم و عصبانیت ربطی به نتیجه انتخابات ندارد مرتبط با دقت و سلامت برگزاری انتخابات است که گمان نمی‌کنم با ادامه وضع کنونی مسأله ای پیش آید.

پیش بینی عباس عبدی از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری چند ساعت بعد از آغاز رأی گیری /خشم و عصبانیت ربطی به نتیجه انتخابات ندارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عباس عبدی، پژوهش‌گر اجتماعی درباره روند انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم تاکنون با روزنامه هم‌میهن به گفتگو پرداخته است.

قسمتی از گفتگوی مذکور به شرح زیر است:

*شما در توییت‌های خود چشم‌انداز خوبی را از نتایج امروز نشان داده‌اید.ایا در مرحله اول نهایی خواهد شد؟

عبدی: اینها بر اساس شواهد و قرائن رای دهندگان در برخی از مناطق و شعب اخذ رای و صرفا یک برداشت تحلیلی است. ولی پایه تحلیل من در این لحظه همچنان نتایج نظرسنجی‌های گوناگون است. بنابر این منتظر اعلام میزان مشارکت می‌مانیم.

*به نظر شما ممکن است که اینها انتظاراتی بیش از اندازه ایجاد کند که اگر منجر به نتیجه نشود با خشم یا سرخوردگی همراه شود؟

عبدی: این بستگی دارد که فرایند انتخابات چگونه باشد. به نظرم تا حالا که بطور نسبی خوب بوده و اگر همین گونه پیش برود فکر کنم با توجه به گرمی هوا تا ساعت 24 باید منتظر رای دادن بمانیم و مشارکت در 8 ساعت آینده نشان می‌دهد که نتیجه چگونه است.

فرض اولیه بر اساس نظرسنجی‌ها رفتن به دور دوم است ولی احتمال یک مرحله‌ای شدن بستگی به میزان مشارکت دارد. خشم و عصبانیت ربطی به نتیجه ندارد مرتبط با دقت و سلامت برگزاری انتخابات است که گمان نمی‌کنم با ادامه وضع کنونی مسأله ای پیش آید.

27211

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان