پایانه مرزی خسروی آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه، از بازدید از پایانه مرزی خسروی به منظور بررسی آخرین تمهیدات برای خدمت‌رسانی مناسب به زائران اربعین حسینی(ع)، خبر داد.

پایانه مرزی خسروی آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین است

سیدشهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: شرکت در جلسه ستاد اربعین از برنامه‌های سفر وزیر کشور به استان کرمانشاه بود.

وی افزود: وزیر کشور، عبدالامیر الشمری وزیر کشور عراق، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، به همراه جمعی از مسئولان دو کشور، از زیرساخت‌های عمرانی پایانه مرزی خسروی و منذریه کشور عراق بازدید کردند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه، تصریح کرد: مقامات کشور ایران و عراق، از پایانه مرزی خسروی و منذریه بازدید کردند، که مقرر شد دولت عراق، اقدامات لازم در زمینه توسعه سایبان‌ها و آسفالت نقاط باقیمانده را انجام دهد، با توجه به ظرفیت‌های متعدد و ویژه پایانه مرزی خسروی بر ضرورت تقویت تمام ابعاد میزبانی زائران در مرز خسروی تأکید شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وزیر کشور در این بازدید، با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در پایانه مرزی بین‌المللی خسروی، از آمادگی وزارت کشور، برای توسعه خدمات زیرساختی در مرز خسروی خبر داد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان