روحانی: مردم می‌خواهند از فقر و تبعیض به دور باشند /در یک کلام، مردم می‌خواهند بهتر زندگی کنند، عزت داشته باشند

حسن روحانی در مراسم تحلیف ریاست جمهوری خود در سال ۹۲ گفت: مردم می‌خواهند حرمت و کرامت داشته باشند. مردم می‌خواهند در فضایی آزاد، معنوی و عقلانی زندگی کنند. پدران و مادران جامعه ما در پی آینده‌ای مطمئن برای فرزندانشان هستند. جوانان ما می‌خواهند فرصت شکوفائی و کار و ابتکار داشته باشند.

روحانی: مردم می‌خواهند از فقر و تبعیض به دور باشند /در یک کلام، مردم می‌خواهند بهتر زندگی کنند، عزت داشته باشند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از کانال تلگرامی حسن روحانی، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری دوره یازدهم در تاریخ 13 مرداد سال 92 که در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: دولت تدبیر و امید بر حاکمیت قانون، رعایت حقوق و آزادی‌های همه شهروندان، پاسخگویی به جامعه و به مدیریت علمی، تأکید خواهد داشت. مردم تغییر، تحول و تعالی می‌خواهند. مردم می‌خواهند از فقر و تبعیض به دور باشند.

وی گفت: مردم می‌خواهند حرمت و کرامت داشته باشند. مردم می‌خواهند در فضایی آزاد، معنوی و عقلانی زندگی کنند. پدران و مادران جامعه ما در پی آینده‌ای مطمئن برای فرزندانشان هستند. جوانان ما می‌خواهند فرصت شکوفائی و کار و ابتکار داشته باشند. در یک کلام، مردم می‌خواهند بهتر زندگی کنند، عزت داشته باشند، از زندگی باثباتی برخوردار شوند و جایگاه شایسته خود را در میان ملت‌ها بازیابند. دولت تدبیر و امید برای خود رسالتی جدی قائل است تا از دردها و رنج‌های ملت ایران بکاهد و نشاط را به زندگی ایرانی و ایرانیان بازگرداند.

روحانی پس از پایان سخنان خود وزرای پیشنهادی دولت یازدهم را به مجلس معرفی کرد.

27215
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان