سیاستمدار صهیونیست خواستار برخورد مقامات امنیتی با نتانیاهو شد

همزمان با افزایش تنش‌های منطقه‌ای در پی اقدامات رژیم صهیونیستی، فشارهای داخلی علیه نخست‌وزیر این رژیم نیز افزایش یافته است.

به گزارش خبرآنلاین از ایسنا، «یائیر گولان» رئیس حزب کارگر اسرائیل روز شنبه از روسای امنیتی این رژیم خواست در صورت کارشکنی‌های «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در معامله تبادل اسرا با مقاومت فلسطین، علناً با او برخورد کنند.

گولان در پستی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت که اگر گزارش‌های مبنی بر «تخریب عامدانه» مذاکرات مبادله اسرا توسط نتانیاهو ثابت شود، «وظیفه سران سرویس‌های امنیتی این است که از سایه‌ها بیرون بیایند و مستقیماً با مردم اسرائیل (ساکنان اراضی اشغالی) گفت‌وگو کنند».

این مقام اسرائیلی افزود: «در شرایط کنونی، اسم شما در تاریخ ثبت خواهد شد، آیا اسم شما به عنوان کسانی که صادقانه نماینده مردم اسرائیل بودند در تاریخ ثبت خواهد شد و یا به عنوان کسانی که به نخست‌وزیری که اعتماد مشروعیت ندارد، اجازه دادند گروگان‌ها را رها کند و اسرائیل را به سوی نابودی بکشاند.»

رسانه‌ها خبر داده‌اند نتانیاهو در مذاکرات آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا، هر بار با بهانه‌ها و درخواست‌های جدید، در مسیر مذاکرات کارشکنی می‌کند.
310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان