خیرین مدرسه‌ساز در اهدای زمین و ساخت مدارس پیش قدم شوند

فرماندار اردکان در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان به کمبود مدارس و جمعیت بالای دانش آموزان اشاره و از خیرین مدرسه ساز درخواست کرد تا در اهدای زمین و ساخت مدارس پیش قدم شوند.

خیرین مدرسه‌ساز در اهدای زمین و ساخت مدارس پیش قدم شوند

به گزارش خبرآنلاین از یزد، حسین سبزواری فرماندار اردکان، در نشست شورای منطقه‌ای آموزش و پرورش این شهرستان ضمن اشاره به کمبود مدارس و جمعیت بالای دانش‌آموزان گفت: از خیرین مدرسه‌ساز درخواست می کنیم تا در اهدای زمین و ساخت مدارس پیش قدم شوند و مشکل امروز ما کمبود مدرسه در محلات پرجمعیت شهر است که متاسفانه زمین دولتی نیز برای اختصاص زمین و شروع عملیات ساخت توسط صنایع در این محله ها وجود ندارد.
فرماندار اردکان به نقش آفرینی مدیران صنایع اشاره کرد و گفت: برخی از این مدیران خود خیر مدرسه‌ساز هستند و باید به عنوان الگو معرفی و از آنها تجلیل شود.
حسین سبزواری افزود: شهرستان اردکان به عنوان یک شهر صنعتی با جمعیت بالای دانش‌آموز غیربومی، نیازمند توجه ویژه‌ای به مسائل آموزشی است.
وی از پدران شهیدان انقلاب اسلامی یاد کرد که علاوه بر تقدیم جوانان عزیز خود با بذل مال و اهدا زمین و ملک خود، به ادامه تحصیل دانش آموزان کمک کرده‌اند و این اقدام را نهایت ایثار و خودگذشتگی آنها دانست.
سبزواری ضمن تقدیر از عوامل برگزاری امتحانات نهایی، خواستار بهبود فضای مناسب برای برگزاری این امتحانات و مراسمات عمومی شد.
فرماندار شهرستان اردکان از متعهدان، مسئولان و مدیران صنایع خواست که علاوه بر ساخت مدارس، پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی را تا اول مهرماه به اتمام برسانند تا دانش‌آموزان با مشکلات ادامه تحصیل مواجه نشوند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان