در آستانه اربعین اعلام شد/ قیمت دینار عراق امروز ۱۳ مرداد ۱۴۰۳

قیمت یکصد دینار عراق امروز در مرکز مبادله ارز و طلا ۳۶.۷۱۴ ریال و در بازار آزاد ۴۱.۱۵۰ ریال است.

در آستانه اربعین اعلام شد/ قیمت دینار عراق امروز 13 مرداد 1403

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از 7 مرداد ماه تا 3 شهریور، زائران اربعین می‌توانند بعد از ثبت نام در سامانه سماح 200 هزار دینار ارز اربعین به نرخ مرکز مبادله از 7 بانک عامل دریافت کنند. بر همین اساس نیز قیمت یکصد دینار عراق امروز در مرکز مبادله 36.714 ریال است.

همچنین قیمت یکصد دینار عراق امروز در بازار آزاد 4 هزار و 115 تومان (41.150 ریال) است که نسبت به دهم مرداد ماه اندکی افزایش یافته است.

گفتنی است، فروش ارز اربعین امسال به دو شیوه آن لاین و حضوری است؛ بر این اساس ارز اربعین در 302 شعبه بانک ملی ایران، 2007 شعبه و باجه پست‌بانک، 280 شعبه بانک ملت، 221 شعبه بانک صادرات، 189 شعبه بانک سپه، 106 شعبه بانک تجارت و 63 شعبه بانک پارسیان به زوار اربعین حسینی (ع) ارائه می‌شود.

مهر نوشت: همچنین زائران می‌توانند از طریق 6 سکوی فعال برای خرید ارز اقدام کنند، بر همین اساس از هفت بانک عامل عرضه‌کننده ارز اربعین چهار بانک با ایجاد سازوکار مناسب زمینه را برای ارائه خدمات غیرحضوری به متقاضیان دریافت ارز اربعین مهیا کرده‌اند، در همین راستا بانک‌های ملی و پست‌بانک در بستر پیام‌رسان «بله»، بانک سپه در بستر پیام‌رسان «روبیکا»، بانک صادرات از طریق اپلیکیشن «سپینو» (به‌آدرس SEPINO.BSI.IR) خدمات غیرحضوری را به متقاضیان دریافت ارز اربعین ارائه می‌کنند.

مدارک لازم برای خرید ارز زیارتی اربعین، عبارت است از: کارت ملی و شناسنامه (در رابطه با زائران بین 5 تا 15 سال باید اصل شناسنامه به جای کارت ملی ارائه شود.)؛ کارت بانکی؛ شماره تلفن (سیم‌کارت باید به نام متقاضی باشد.)؛ سرپرستان خانوار که به همراه خود قصد سفر به کربلا دارند، می‌توانند برای خرید ارز اربعین با در دست داشتن مدارک شناسایی خود و اعضای خانواده به شعب بانکی مراجعه کنند.

223225

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان