سیر صعودی صادرات کالا از گمرکات کرمانشاه در چهار ماهه ابتدایی سال جاری

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از سیر صعودی صادرات کالاهای خروجی از گمرکات مرزی استان کرمانشاه در چهار ماهه نخست سال جاری، مانند ماه‌های گذشته خبر داد.

سیر صعودی صادرات کالا از گمرکات کرمانشاه در چهار ماهه ابتدایی سال جاری

علی‌اصغر عباس‌زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، ضمن اعلام سیر صعودی صادرات کالا از گمرکات استان کرمانشاه اظهار کرد: در چهار ماهه نخست سال‌جاری یک میلیارد و 162 میلیون و 226 هزار دلار کالای صادراتی به وزن 2 میلیون و 233 هزار تن از گمرکات مرزی استان کرمانشاه به کشور عراق ارسال شده است.

وی افزود: این میزان کالای صادراتی خروجی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش، رشدی 24 درصدی را داشته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه تصریح کرد: از این مقدار کالای صادراتی خروجی، گمرک خسروی کرمانشاه با 351 میلیون و 200 هزار دلار کالا به وزن  538 هزار و 888 تن، بیشترین حجم کالای صادراتی خروجی از مرزهای استان را به خود اختصاص داده و توانسته است جایگاه نخست را که تا پیش از این متعلق به گمرک پرویزخان کرمانشاه بود، کسب کند.

عباس‌زاده اضافه کرد: سهم گمرک پرویزخان کرمانشاه از خروج کالای صادراتی در این مدت  349 میلیون و 421 هزار دلار کالا به وزن 870 هزار و 785 تن است.

وی ادامه داد: حجم کالای صادراتی از گمرک سومار در چهار ماهه نخست سال‌جاری 322 میلیون و 516 هزار دلار کالا به وزن 553 هزار و 607 تن و سهم گمرک شیخ صله در این مدت به ترتیب 122 میلیون و 47 هزار دلار به وزن 174 هزار تن و گمرک سوشمی 17 میلیون دلار به وزن 95 هزار تن است.
  
وی در پایان خاطرنشان کرد: عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرکات استان، میلگرد و آهن آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره بار، سنگ‌های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف، است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان