پرسپولیس یک مدافع جدید خرید

باشگاه دسته اولی فوتبال ایران خرید بعدی پرسپولیس را معرفی کرد.

پرسپولیس یک مدافع جدید خرید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی خود و برای تقویت خط دفاعی با عرفان شیروانی، مدافع کناری و جوان فصل گذشته شهرراز شیراز قرارداد امضاء کرد.

به گزارش ورزش سه، باشگاه پرسپولیس که علاوه بر فعالیت جدی در نقل و انتقالات برای جذب بازیکن بزرگسال، یک خرید جوان هم از آریو اسلامشهر انجام داده بود، امروز هم یک مدافع راست آینده‌دار دیگر از تیم شهر راز شیراز به خدمت گرفت و با این بازیکن قراردادی 4 ساله امضا کرد.

عرفان شیروانی که اصالتاً شیرازی است و طی فصل اخیر لیگ دسته اول برای تیم شهر راز به میدان رفته و در سمت راست خط دفاعی این تیم نمایش موثری داشت، به‌عنوان جدیدترین خرید باشگاه پرسپولیس معرفی شد.

باشگاه شهر راز شیراز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «با توافق صورت گرفته فی ما بین دو باشگاه شهر راز و پرسپولیس، عرفان شیروانی که قراردادی سه ساله با نارنجی پوشان شیرازی داشت، به پرسپولیس پیوست و سومین بازیکن جوان این تیم محسوب می‌شود که راهی تیم‌های دیگر شده است.»

عرفان شیروانی طی سالیان اخیر در تیم فوتبال جوانان ایران عضویت داشت و شاگرد صمد مرفاوی بود که توانستند به قهرمانی در تورنمنت کافا 2022 نیز دست پیدا کنند و حالا تجربه جدیدی با انتقال به پرسپولیس به دست آورده است.

باشگاه پرسپولیس پیش از این ایوب العملود، مدافع راست مراکشی را به‌عنوان جانشین دانیل اسماعیلی‌فر به خدمت گرفته بود که حالا عرفان شیروانی را هم به‌عنوان یک مهره تازه‌نفس و جوان برای رقابت با این بازیکن خارجی جذب کرده است.

شیروانی یک بازیکن تند و تیز و مشابه با سبک مجتبی زارعی، مهاجم مرودشتی پیشین فوتبال ایران است که او هم تجربه بازی در سرخ پوشان پایتخت را داشت و حالا یک بازیکن دیگر از همین استان و شهر شیراز به تیم قهرمان فوتبال ایران اضافه شده است.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان