۵۱۵ هزار بیمه شده از خدمات مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان زنجان بهره مند شدند

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: طی سه ماه نخست امسال بیش از ۵۱۵ هزار و ۳۳۳ بیمه شده تحت پوشش از خدمات مراکز درمانی تامین اجتماعی استان بهره‌مند شده‌اند.

515 هزار بیمه شده از خدمات مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان زنجان بهره مند شدند

به گزارش خبرآنلاین از زنجان ، جراحی علمداری گفت: این بیمه‌شدگان از خدمات دو بیمارستان، یک پلی کلینیک تخصصی و چهار درمانگاه بهره‌مند شده اند.

وی با بیان اینکه استان زنجان دارای 2 بیمارستان تامین اجتماعی است، افزود: بیمارستان 144 تختخوابی امام حسین (ع) در زنجان و بیمارستان 77 تختخوابی سردار شهید قاسم سلیمانی در ابهر در مجموع با 221 تخت فعال به بیش از 600 هزار بیمه شده تحت پوشش خدمات بستری ارائه می‌دهند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: امسال چهار هزار و 58 بیمار از خدمات بستری بیمارستان‌های تابعه مدیریت درمان زنجان بهره‌مند شدند که نسبت به مدت مشابه گذشته 5.5 درصد رشد داشته است.


جراحی علمداری گفت: هم اکنون خدمات رایگان سازمان از طریق مراکز تحت پوشش بیمارستان امام حسین (ع)، پلی‌کلینک تخصصی حکیم هیدجی و درمانگاه روزبه در زنجان و بیمارستان شهید سلیمانی و درمانگاه شفا در ابهر، درمانگاه شهدای خرمدره و درمانگاه سهروردی واقع در خدابنده به بیمه شدگان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت ارتقای شاخص‌های کیفی درمان در همه زمینه‌ها، گفت: در سه ماهه اول امسال 579 نوزاد در بیمارستان‌های ملکی سازمان در استان زنجان متولد شدند و 69 درصد زایمان‌ها به روش طبیعی انجام گرفته که نشان دهنده تلاش مضاعف بخش مامایی بیمارستان‌های تابعه است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان