کشــف٢فقره قتل درشهرستان کوهرنگ

فرمانده انتظامی استان چهارمحال وبختیاری از کشف ۲ فقره قتل در شهرستان کوهرنگ و دستگیری قاتل متواری و همدستانش خبر داد.

کشــف٢فقره قتل درشهرستان کوهرنگ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، سردار "حسین امجدیان" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع 2 فقره قتل در شهرستان کوهرنگ، شناسائی قاتل و همدستان احتمالی وی در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان کوهرنگ قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: در پی وصول خبری مبنی بر قتل مادر و فرزندش در خودروی خود، ماموران پلیس آگاهی سریعاً به محل اعزام و ضمن بررسی موضوع مشاهده می‌کنند که مقتولان در اثر برخورد گلوله به خودروی آنها و خونریزی شدید جان باخته اند.

فرمانده انتظامی استان افزود: بلافاصله موضوع شناسائی قاتل یا قاتلان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان کوهرنگ و استان قرار گرفت و پس از تحقیقات انجام شده مشخص شد که فردی که با انگیزه قبلی و به دلیل درگیری های قبلی با کمک همدستان خود به دنبال خودروی مقتولان رفته  و آنها را به قتل رسانده و از محل فرار کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات فنی پلیس مشخص شد که طرفین  از قبل درگیری داشته اند که آنها را به قتل رسانده و  موجب انحراف ماشین مقتولان شده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: پس از هماهنگی قضائی طی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، نهایتاً ماموران پلیس آگاهی استان از تردد متهمان در اصفهان مطلع شده و با همکاری ماموران استان اصفهان یک نفر از متهمان به قتل در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل و پس از شناسایی همدست وی را نیز دستگیر کردند. 

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان