طب سنتی ایرانی در قلب پاریس/ حلقه‌های ایرانی در دل حلقه‌های المپیک!

در جریان بازیهای المپیک و در مسابقات شنا استفاده از درمان سنتی ایرانی بار دیگر به چشم آمد.

طب سنتی ایرانی در قلب پاریس/ حلقه‌های ایرانی در دل حلقه‌های المپیک!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طب سنتی ایرانی که ریشه چند هزار ساله در جهان دارد، به اندازه ای کاربردی و جالب است که در سطح جهانی آوازه پیدا کرده. علاوه بر اینکه طب سنتی ایران در ایران به شکل جدی و کاربردی انجام می شود، تاثیر شگرف آن سبب شده تا حتی خارجی ها نیز بدان متمایل شوند. یکی از مهمترین و کاربردی ترین وجوه طب سنتی استفاده از تکنیک بادکش است که در رفع گرفتگی ها و انقباض های عضلانی، دردهای موضعی کاربردی موثر و اثبات شده دارد و به تسریع جریان خون در بدن به بهبود شضرایط عضله ها کمک شایانی می کند.

این تکنیک جالب دیرزمانسیت که در میان ورزشکاران نیز رواج پیدا کرده و ورزشکاران سراسر دنیا از بادکش برای درمان و البته ریکاوری عضلات و بدن استفاده می کنند.

در جریان بازیهای المپیک و در مسابقات شنا استفاده از این درمان سنتی ایرانی بار دیگر به چشم آمد. در رشته شنا که ورزشکاران بدون لباس مسابقه می دهند، به خوبی می توان استفاده آنها از این تکنیک و درمان طبی سنتی ایرانی را روی بدنها مشاهده کرد.

 بسیاری از ورزشکاران از سراسر جهان در حالی به داخل استخر شیرجه می‌زنند که حلقه‌های تیره‌ای روی بدنشان دارند که ناشی از استفاده از طب سنتی ایرانیست.

این‌ دایره‌های تیره، آثار بادکش انداختن‌اند؛ یک روش درمانی قدیمی برگزفته از طب سنتی ایرانی که در فرهنگ‌ ایران و خاورمیانه ریشه دارد.

251 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان