حمله یک استقلالی به رضاییان؛ این کارها چرت و پرت است!

هاشم بیک‌زاده انتقادهای تندی را نسبت به رضاییان و بازیکنان لیگ برتری انجام داد.

حمله یک استقلالی به رضاییان؛ این کارها چرت و پرت است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هاشم بیک‌زاده در گفتگویی که با خبرنگاران داشت انتقادات عجیبی را نسبت به رامین رضاییان و در ادامه صحبت‌هایش به کسر سهمیه بازیکنان خارجی پرسپولیس اختصاص داد و نسبت به این مسئله انتقاداتی را وارد کرد.

بیک‌زاده در واکنش به اینکه آیا در فوتبال حال حاضر غیرت و تعصب وجود دارد گفت: فکر می‌کنم این‌ کارها را کردن (حالت دستش را به شکل رامین رضاییان بعد از معارفه در باشگاه استقلال) و سوگند خوردن همش چرت و پرت است و مردم هم می‌دانند با چه کسی هستم، غیرت و تعصب مال دهه 60 بود، من سال 95 یک میلیارد طلب داشتم به اندازه 10 میلیارد الان می‌شد و بخشیدم، هنوز هم باشگاه استقلال مالیات من را پرداخت نکرده و ممنوع خروج هستم، ما این‌ کارها را کردیم و بلا سرمان آمد، خیلی بهتر است این مدل بازیکنان بیایند و از هواداران سوءاستفاده کنند و در عملشان مشخص شد اینطور که صحبت می‌کنند نیست.

او در ادامه درباره قرارداد نجومی بازیکنان لیگ‌برتری گفت: من خودم فوتبالیست هستم و خوشحال می‌شوم؛ هرچقدر می‌گیرند نوش جانشان. اما آیا نسبت به پولی که می‌گیرند بازی می‌کنند و حرفه‌ای زندگی می‌کنند؟ بازیکنی که 60 میلیارد پول می‌گیرد یعنی تقریبا هر بازی 2 میلیارد، یعنی وقتی 3 بازی نباشد 10 میلیارد حیف می‌شود، این مبلغ‌ها رد و بدل شده است، وقتی درویش 20 میلیارد پیشنهاد می‌دهد و قبول نمی‌کنند، راهی تیم‌های دیگر می‌شوند قطعا این مبالغ پرداخت شده است.

او درباره کسرشدن سهمیه خارجی بازیکنان پرسپولیس گفت: وقتی که دو بازیکن خارجی پرسپولیس 60 درصد مسابقات را بازی نکردند و پرسپولیس می‌گوید مصدوم بوده‌اند باید نگاه کرد که چطور آنها در تیم ملی کشورشان بازی کرده‌اند، به نظر من این یک اجحاف در حق تیم‌های دیگر است، وقتی 2 سهمیه خارجی پرسپولیس کم می‌شود، باید به این مسئله رسیدگی کنند. آن دو بازیکنی که پرسپولیسی‌ها می‌گویند مصدوم بوده‌اند در لیست 18 نفره پرسپولیس حضور داشتند و حتی در فیفادی هم برای تیم ملی کشورشان بازی کردند.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان