دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی استان قزوین در اربیل افتتاح شد

در راستای تسهیل و تقویت ارتباط فعالان اقتصادی استان قزوین و اقلیم کردستان عراق دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی در اربیل گشایش یافت.

دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی استان قزوین در اربیل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ در راستای تسهیل و تسریع در امور ارتباطی فعالان اقتصادی اقلیم کردستان عراق با بازرگانان استان قزوین و همچنین تعامل مطلوب تر میان روسای اتاق های بازرگانی استان های اقلیم و دفاتر اتحادیه صادرکنندگان این خطه ، دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی استان قزوین در شهر اربیل با حضور مهدی عبدیان رئیس اتاق بازرگانی قزوین و تعدادی از اعضای هیات رئیسه و نمایندگان اتاق، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

مهدی عبدیان، رئیس اتاق بازرگانی قزوین در مراسم افتتاح این دفتر گفت: فعالیت این دفتر به صورت عملیاتی از دو ماه قبل شروع شده و امروز به مناسبت برپایی نمایشگاه آن را به صورت رسمی افتتاح می کنیم.

عبدیان درخصوص سایر مشخصات دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی قزوین در شهر اربیل هم اظهارکرد: این دفتر نمایندگی در مرکز شهر اربیل در بلوار کردستان در ساختمان 24 طبقه برج نوروز واقع شده و دارای 130 مترمربع زیربناست و در حال حاضر دو نفر رابط اتاق در این دفتر نمایندگی فعالیت می کند.

وی یادآورشد:  با افتتاح این دفتر زمینه ارتباط بهتر و آنلاین اتاق قزوین با روسای اتحادیه های صادراتی و فعالان اقتصادی در کل اقلیم با چهار استان حلبچه، دهوک، سلیمانیه، اربیل فراهم می شود.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین بیان کرد: این دفتر مکان و پایگاهی ثابت و مطمئن برای فعالان اقتصادی نیز است که به تازگی وارد فعالیت اقتصادی می شوند که می توانند توانمندی های خود را معرفی کرده و برای دریافت نیازمندی ها اقدام کنند.

عبدیان تصریح کرد: اربیل در واقع پایتخت سیاسی و اقتصادی اقلیم کردستان است و به دلیل امنیت بالا و استقرار دفاتر سرمایه گذاران موصل و کرکوک از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین ادامه داد: شهر اربیل مسیر مهمی برای صادرات و واردات کالا و کانون مراودات تجاری بین المللی است و راه اندازی دفتر اتاق می تواند در معرفی توانمندی های صادراتی استان قزوین به صورت مستمر نیز نقش موثری ایفا کند.

دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی استان قزوین در اربیل افتتاح شد

این دفتر روز شنبه همزمان با آخرین روز برپایی نمایشگاه توانمندی های صادراتی استان قزوین در اربیل افتتاح شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان