سقوط آزاد همستر/ زنگ‌های هشدار به صدا درآمد!

همستر کامبت به ۳۰۰ میلیون کاربر رسید؛ تعداد بالای کاربران این بازی و محبوبیتی که به دست آورده است، گواهی است مبنی بر اینکه عرضه توکن همستر کمبت یکی از مورد انتظارترین رویدادها در صنعت کریپتو خواهد بود، اگرچه جدول زمانی برای ایردراپ آن نامشخص است.

سقوط آزاد همستر/ زنگ‌های هشدار به صدا درآمد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داده‌ها نشان می‌دهد که این پلتفرم بیش از 300 میلیون کاربر در سراسر جهان و 50 میلیون کاربر فعال روزانه دارد؛ کانال یوتیوب آن بیش از 35 میلیون مشترک اضافه کرده است و دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی آن میلیون‌ها کاربر دارند.

همستر کامبت از دیگر بازیگران محبوب صنعت بلاک چین، مانند شبکه Pi که بیش از 50 میلیون کاربر در اوج خود داشت، پیشی گرفته است. بسیاری از دارندگان همستر مشتاقانه منتظر لیست توکن هستند، که به آنها اجازه می‌دهد، توکن‌های خود را تبدیل کنند.

سقوط آزاد Notcoin، Avacoin و Pixelverse 

بررسی داده‌ها حاکی از آن است که توکن‌های محبوب Notcoin، Avacoin و Pixelverse پس از فهرست شدن، عملکرد خوبی نداشته‌اند؛ Notcoin که در ماه می فهرست شد، با 55.8 درصد کاهش به 0.012 دلار رسید. حتی پس از اقدامات اخیر برای رشد اکوسیستم، ارزش بازار آن از بیش از 2.5 میلیارد دلار به 1.32 میلیارد دلار کاهش یافته است. به طور مشابه، ارزش توکن Pixelverse (PIXFI) به 0.030 دلار کاهش یافته است که 70 درصد از بالاترین نقطه خود در این ماه پایین‌تر است و ارزش بازار آن را به 160 میلیون دلار کاهش پیدا کرده است.

سقوط آزاد همستر/ زنگ‌های هشدار به صدا درآمد!

کارشناسان امیدوارند که توسعه‌دهندگان همستر کامبت از آینده دیگر پلتفرم‌های بازی برای کسب درآمد مانند Decentraland Decentraland یاد بگیرند.

منبع: crypto

227227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان