تکلیف استقلال و کاکوتا امروز مشخص می‌شود

قرار است که امروز ایفمارک نظر خود را درخصوص تست های پزشکی گائل کاکوتا اعلام کند.

تکلیف استقلال و کاکوتا امروز مشخص می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در شرایطی که باشگاه استقلال با گائل کاکوتا به توافق نهایی دست پیدا کرده و او حتی پیش قراردادی را نیز به امضا رسانده، اما مدیران باشگاه در انتظار رسیدن پاسخ تست های پزشکی این بازیکن فرانسوی الاصل هستند که برای تیم ملی کنگو بازی می کند.

به نقل از ورزش سه پس از حضور کاکوتا در ترکیه، او در یک مرکز پزشکی در شهر ارزروم تست های پزشکی را پشت سر گذاشت اما از آنجایی که پاسخ تست ها به زبان ترکی بود، آبی ها روز گذشته مجددا و در یک مرکز پزشکی دیگر از این بازیکن فرانسوی آزمایش های لازم را انجام دادند.

قرار بود که امروز پاسخ تست ها به دست ایفمارک تهران برسد و آنها نظر نهایی خود را درخصوص این بازیکن اعلام کنند. کاکوتال در حال حاضر راهی فرانسه شده و باشگاه استقلال چشم انتظار پاسخ ایفمارک است تا اگر باز هم پاسخ تست ها مورد قبول نیست، آنها در پاریس و برای بار سوم، از کاکوتا تست های مورد نیاز را به عمل آورند.

به هر شکل باید گفت که امروز تکلیف کاکوتا مشخص خواهد شد و اگر پاسخ تست های دوم بدون مشکل باشد، او قراردادش را با استقلال امضا خواهد کرد و در غیر اینصورت، در پاریس و برای بار آخر، او مورد ارزیابی پزشکی قرار می گیرد.

باشگاه استقلال عجله ای برای اعلام رسمی جذب گائل کاکوتا ندارد و تا زمان رسیدن پاسخ تست های پزشکی، منتظر خواهد ماند. باید دید بالاخره آبی ها چه زمانی از ایفمارک چراغ سبز دریافت خواهند کرد. تنهای در صورتی که پاسخ تست های پزشکی نشان دهنده مصدومیت کاکوتا باشد، آنگاه است که استقلال از جذب این بازیکن صرف نظر خواهد کرد و از آنجایی که او تا همین چند هفته پیش در لیگ دو فرانسه بازی کرده بود، بعید است دارای آسیب دیدگی خاصی باشد.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان