وزنه‌برداران ایرانی در راه پاریس با حمایت نیکران موتور و وی‌راید

گروه بین‌المللی فستوس (Fastos) به عنوان بخشی از تعهدات خود در زمینه مسئولیت اجتماعی، اعلام کرد که حامی مادی و معنوی تیم ملی وزنه‌برداری ایران در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهد بود.

وزنه‌برداران ایرانی در راه پاریس با حمایت نیکران موتور و وی‌راید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در این دوره از مسابقات المپیک، علی داودی و مصطفی جوادی به عنوان نمایندگان ایران، امید کسب بیست و یکمین مدال المپیکی تاریخ وزنه‌برداری ایران را دارند. وزنه‌برداران ایرانی تاکنون در پانزده دوره حضور در بازی‌های المپیک موفق به کسب 9 مدال طلا، 6 مدال نقره و 5 مدال برنز شده‌اند و در این دوره، شانزدهمین حضور خود را تجربه خواهند کرد.

در این دوره، مصطفی جوادی، ورزشکار پرافتخار ایرانی، روز جمعه 19 مرداد در دسته 89 کیلوگرم به رقابت خواهد پرداخت و روز شنبه 20 مرداد، علی داودی، دیگر مدال‌آور ایرانی، در دسته 102+ کیلوگرم وزنه خواهد زد.

نیکران موتور، حامی ورزشکاران ایرانی

وزنه‌برداران ایرانی در راه پاریس با حمایت نیکران موتور و وی‌راید

مدیران گروه بین‌المللی فستوس (Fastos)، به‌ویژه جناب آقای محمود غلامی، مدیرعامل گروه فستوس و زیرمجموعه‌های آن، شرکت‌های نیکران موتور و مهرآیین وندا (وی راید)، از آغاز فعالیت خود همواره حمایت از ورزشکاران ایرانی را به‌ویژه در رشته‌های دوچرخه‌سواری و موتورسواری در اولویت برنامه‌های خود قرار داده‌اند.

از جمله این حمایت‌ها می‌توان به پشتیبانی از جناب آقای داریوش قربانی، قهرمان جهانی موتورسواری، اشاره کرد که به تازگی موفق به کسب مدال نقره در بیست‌ویکمین دوره مسابقات هارد اندرو قهرمانی جهان (ردبول رومانی) شده است.

گروه بین‌المللی فستوس (Fastos) به همراه شرکت‌های نیکران موتور و مهرآیین وندا (وی راید)، در ادامه تلاش‌های بی‌وقفه خود برای حمایت از ورزش کشور، پس از پشتیبانی مالی و معنوی از تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران و همچنین علی لبیب، تنها دوچرخه‌سوار ایرانی در المپیک پاریس 2024، اکنون با افتخار حمایت از تیم ملی وزنه‌برداری ایران در این دوره از مسابقات المپیک را نیز به عهده گرفته‌اند.

این حمایت‌ها ناشی از تأکید بر اهمیت پیشرفت ورزش ایران و افزایش روحیه تیم‌های ملی کشور در عرصه‌های بین‌المللی است و در بلندمدت موجب اتحاد و همدلی میان ورزشکاران، مدیران و حامیان ورزش خواهد شد.

در ادامه، روز سه‌شنبه 9 مردادماه 1403، مراسمی باشکوه به‌منظور تجلیل از نام‌آوران وزنه‌برداری ایران و بدرقه آن‌ها به پاریس جهت شرکت در بازی‌های المپیک برگزار گردید.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان