مهدی ناصحی، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس شد

مهدی ناصحی، با ۹ رای از مجموع ۱۵ رای ماخوذه، به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در سال چهارم فعالیت شورای ششم، انتخاب شد.

مهدی ناصحی، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس شد

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، انتخابات هیات رئیسه چهارمین سال فعالیت شورای ششم شهر مشهد مقدس، در یکصد و بیست و یکمین جلسه علنی شورای شهر برگزار شد.

برهمین اساس، آقایان «حسن موحدیان» و «مهدی ناصحی» برای تصدی ریاست شورای اسلامی شهر مشهد مقدس نامزد شدند که پس از رای‌گیری، «مهدی ناصحی» با 9 رای از مجموع 15 رای ماخوذه به عنوان «رئیس شورای شهر مشهد مقدس» انتخاب شد.

«مجید طهوریان عسکری» و «ایمان فرهمندی» نیز برای تصدی «نایب رئیس شورای اسلامی شهر» نامزد بودند که «مجید طهوریان‌عسکری» با 10 رای به عنوان «نایب رئیس» انتخاب گردید.

همچنین «مجید دبیریان» و «فاطمه سلیمی» نیز برای تصدی «منشی اول شورای اسلامی شهر مشهد مقدس» و «حسن کریمدادی» و «سیدابراهیم علیزاده» برای تصدی «منشی دوم شورای اسلامی شهر مشهد مقدس» کاندیدا بودند که به ترتیب، «مجید دبیریان» با 10 رای و «سیدابراهیم علیزاده» هم با 10 رای به عنوان منشی اول و دوم انتخاب شدند.

در این جلسه، «موسی‌الرضا حاجی‌بگلو» نیز به عنوان «سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس» انتخاب شد.

برای تصدی سمت «خزانه‌دار شورای اسلامی شهر مشهد مقدس» نیز آقایان «حسین حسامی» و «ایمان فرهمندی» کاندیدا شدند که «حسین حسامی» با 10 رای، خزانه‌دار شورای اسلامی شهر مشهد مقدس شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان