ماجرای دستمال اشک میرزا جواد آقا تبریزی که گم شد!

ماجرای دستمال اشک آیت‌الله میرزا جواد آقا تبریزی هنگام مرگ شان، از خاطرات ویژه زمان مرگ این عالم بزرگ است.

ماجرای دستمال اشک میرزا جواد آقا تبریزی که گم شد!

به گزارش پایگاه فکر و فرهنگ مبلغ، عزاداری و گریه بر امام حسین(ع) از جمله بخش های قابل توجه در زندگی‌ آیت‌الله میرزا جواد آقا تبریزی است.

بنابر گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله میرزا جواد آقا تبریزی دو دستمال سیاه داشتند که در ایام عزا و روضه با خود حمل می‌کردند و هنگام ذکر مصیبت، اشک‌هایشان را با آن پاک می‌کرد و همواره از دستمال‌ها مواظبت می‌کردند و بعد از فراغت از مجالس، در جای خاص قرار می‌دادند و بارها و بارها به فرزندان خود می‌گفتند: «اگر من از دنیا رفتم این دستمال‌ها را در کفن من قرار دهید».

بعد از رحلت ایشان، فرزندانشان دستمال‌ها را قبل از کفن کردن، هر چه جست‌وجو کردند پیدا نکردند تا آن‌که نوبت به کفن کردن مرحوم میرزا رسید. همین که کفن را باز کردند، ناگهان مشاهده شد دستمال‌ها در کفن است و معلوم شد که مرحوم میرزا قبل از رفتن به بیمارستان (که آخرین بستری ایشان بود و در همان بیمارستان از دنیا رفتند) دستمال‌ها را در کفن خود قرار داده‌اند.

قبل از کفن کردن، حجت‌الاسلام مشکات یکی از دستمال‌ها را در دست راست مرحوم میرزا و دیگری را بر سینه مبارکشان جای دادند و دستمالی که مرحوم میرزا سال‌ها اشک‌هایشان را با آن پاک می‌کردند، همراه ایشان به خاک سپرده شد تا به گفته مرحوم میرزا این دستمال‌ها شاهد و فریادرس در قبر و قیامت باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر