تیک‌تاک برای سومین بمب تبریزی‌ها؛ تراکتور آماده رونمایی از بیرانوند

تراکتور تبریز قصد دارد به‌زودی از علیرضا بیرانوند رونمایی کند تا این بازیکن رسما تیم جدیدش مشخص شود.

تیک‌تاک برای سومین بمب تبریزی‌ها؛ تراکتور آماده رونمایی از بیرانوند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند سرانجام دیشب (دوشنبه) با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود با پرسپولیسی‌ها خداحافظی کرد تا جدایی‌اش از جمع سرخپوشان پایتخت رسمی شود. دروازه‌بان شماره یک تیم ملی قرار است راهی تراکتور تبریز شود و فصل آینده زیر نظر دراگان اسکوچیچ به میدان برود.

به گزارش فوتبال 360، تراکتور که قبلا با خرید مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر، خبرساز شده بود، حالا قصد دارد با رونمایی از بیرانوند سومین بمب خود را هم منفجر کند. اتفاقی که به احتمال فراوان فردا رخ خواهد داد و تا یکی از جنجالی‌ترین انتقال‌های سال رسما اعلام شود.

تلاش‌های بی‌نتیجه بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس

علیرضا بیرانوند ابتدای فصل نقل‌وانتقالات دست به یک اقدام عجیب زد و دوباره قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد. او سال گذشته هم مشابه این کار را انجام داده بود و پیش‌بینی می‌شد این‌بار دیگر راهی برای بازگشت او وجود نداشته باشد. بیرانوند برخلاف سال گذشته دیگر حمایت هواداران پرسپولیس را پشت خودش نداشت و همین موضوع باعث شد شانس او برای بازگشت به پرسپولیس به کمترین حد ممکن برسد. او در ادامه تلاش‌هایی برای بازگشت انجام داد ولی امضای قرارداد با تراکتور و عدم تمایل جدی پرسپولیسی‌ها با توجه به اتفاقات گذشته، باعث شد او در نهایت راهی به جز جدایی قطعی و پایان دوران حضورش در پرسپولیس نداشته باشد.

در انتظار اعلام حکم پرونده شکایت پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس پس از اقدام علیرضا بیرانوند برای فسخ قرارداد، از این دروازه‌بان به کمیته وضعیت بازیکنان شکایت کرد و هفته گذشته جلسه‌ای هم در این خصوص برگزار شد. پرسپولیسی‌ها معتقدند به تمام تعهدات خود در قبال بیرانوند عمل کرده‌اند و فسخ قرارداد او غیرقانونی است و حتی مبلغ 20 میلیارد غرامت هم از او خواسته‌اند. در طرف مقابل هم بیرانوند اعتقاد دارد کاملا قانونی کارش را انجام داده و حق با او بوده است. قرار است به‌زودی حکم پرونده شکایت پرسپولیس از بیرانوند اعلام شود و در صورتی که حق با پرسپولیس باشد، احتمال جریمه نقدی و محرومیت برای بیرانوند و حتی باشگاه تراکتور تبریز هم وجود دارد.

بدشانسی بزرگ برای حسین پورحمیدی

بدون شک یکی از بازنده‌های انتقال بیرانوند به تراکتور، حسین پورحمیدی است. او ابتدای فصل گذشته راهی تراکتور شد و پس از شروعی نه‌چندان خوب و پرفراز و نشیب، در مقطع پایانی فصل عملکرد بسیار خوبی داشت و حتی به تیم ملی هم دعوت شد. پورحمیدی امیدوار بود در فصل دوم حضورش در تراکتور عملکرد بهتری داشته باشد و جایگاهش در تیم ملی را هم تثبیت کند و اتفاقات غیرمنتظره بیرانوند حالا شرایط را برای او سخت کرده است. این دروازه‌بان اگر در تراکتور بماند شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی نخواهد داشت و در این شرایط جدایی تصمیم منطقی‌تری است ولی او با تیمش قرارداد دارد و تبریزی‌ها بعید است بدون دریافت مبلغی حاضر به فروش دروازه ملی‌پوش خود شوند.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر