فارست ویتاکر قاتل است؟

سریال «امپراطور اوشن پارک» با بازی فارست ویتاکر در قالب یک سریال مهیج قتل-معمایی به تلویزیون‌ها راه یافت.

فارست ویتاکر قاتل است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فارست ویتاکر به تازگی بازیگر سریالی درباره سیاست، ثروت و قدرت و نتیجه تلاقی آنها در آمریکا شده است. سریال «امپراطور اوشن پارک» از MGM+ با اقتباس از رمان پرفروش استیون ال. کارتر توسط شرمن پین ساخته شده و درباره معمای قتل و ماجراهای پر غم و اندوه پیرامون آن است. این سریال 10 قسمتی مخاطب را به سفری بی‌نظیر درباره خانواده‌ای می‌برد که باورهای سیاسی ایدئولوژیک، اسرار و انتقام آن‌ها را پراکنده کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر ، «امپراطور اوشن پارک» با مرگ قاضی الیور گارلند با بازی فارست ویتاکر آغاز می‌شود که در ظاهر تسلیم یک حمله قلبی شده است. او یک نامزد شکست خورده محافظه کار دیوان عالی و یک کارشناس سیاسی راست افراطی است و کاملا روشن است که قاضی دشمنان زیادی دارد. با این حال، پسران او، تالکوت (گرانتهام کلمن) و ادیسون (هنری سیمونز)، مطمئن هستند که پدرشان به دلیل کهولت سن و قلب بیمارش مرده است، اما خواهر آنها ماریا (تیفانی مک) چندان مطمئن نیست و شروع به کندوکاو در امور او می‌کند.

این سریال که بین زمان حال و گذشته در حال رفت و آمد است، با تصویر کردن ماجراهای شیکاگو به آرامی آنچه در جلسه نامزدی قاضی گارلند در دادگاه عالی گذشت، معماها و سرنخ‌هایی را که قاضی پس از مرگش به جا گذاشت، آشکار می‌کند.

فارست ویتاکر 63 ساله برنده اسکار، گلدن گلوب، اِمی که نخل طلای افتخاری جشنواره کن به وی اهدا شد، برای ایفای نقش ایدی امین دیکتاتور اوگاندایی، در فیلم «آخرین پادشاه اسکاتلند» در سال 2006 جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را به‌دست‌ آورد. وی چهارمین بازیگر مرد سیاه‌پوست بعد از سیدنی پواتیه، دنزل واشینگتن و جیمی فاکس است که به این جایزه دست پیدا ‌کرد.

وی که بازیگر فیلم هایی چون «گوست داگ» جیم جارموش، «پرنده» کلینت ایستوود و «روگ وان» گرت ادواردز است، سال 2021 در فیلم «احترام» در نقش پدر آرتا فرانکلین ظاهر شد و سال 2023 در «جورج فورمن بزرگ» در نقش پزشک این بوکسور بازی کرد. در سال 2024 وی بازیگر «ویرانی» فیلم اکشن دلهره‌آور ساخته گرت ایوانز هم هست که با بازی تام هاردی برای نتفلیکس ساخته شده و هنوز به نمایش درنیامده و همچنین در «مگالوپولیس» کاپولا بازی کرده است.

245245

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر