برگزاری جلسه کمیته پاراسوارکاری با کمیته ملی پارالمپیک با حضور مدرس فرانسوی

جلسه فدراسیون سوارکاری با کمیته ملی پارالمپیک با حضور مدرس فرانسوی برگزار شد.

برگزاری جلسه کمیته پاراسوارکاری با کمیته ملی پارالمپیک با حضور مدرس فرانسوی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جلسه فدراسیون سوارکاری ایران با کمیته ملی پارالمپیک با حضور محمد کاظمیان رئیس فدراسیون سوارکاری و پاتریشیا مدرس فرانسوی، حسن زاده دبیر کل کمیته پاراالمپیک و دکتر رحمانی نایب رئیس فدراسیون و سلگی نمایندگان کمیته پارالمپیک و غزاله منتظم رئیس کمیته پاراسوارکاری، در کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.
پیش از این با پیشنهاد کمیته پارا سوارکاری فدراسیون سوارکاری یک مدرس فرانسوی که مورد تأیید فدراسیون جهانی نیز می باشد به ایران آمده تا دوره های آموزشی پارا سوارکاری ایران زیر نظر او برگزار شود. با موافقت با این پیشنهاد غزاله منتظم نخستین دوره استعدادیابی پاراسوارکاری را با تدریس پاتریشیا از فرانسه برگزار کرد.
در این جلسه درباره مسائل دیگر در حوزه سوارکاری نیز بحث و تبادل نظر گردید و با توجه به فاصله ای که سوارکاری ایران با دنیا و سطح اول این رشته دارد، قرار بر این شد که با کمک خانم پاتریشیا سوارکاری ایران از منظر سیستمیک به سوارکاری جهانی نزدیکتر شود.
پاتریشیا در این جلسه عنوان کرد: برای پاراسوارکاری و سوارکاری توانیابان، از یک متخصص برای کلاسبندی باید استفاده شود.
همچنین در این جلسه کاظمیان رئیس فدراسیون سوارکاری پیشنهادات مهمی در جهت آماده سازی سوارکاران واجد شرایط جهت شرکت در مسابقات کوآلیفیکیشن ارائه داد و همچنین افزود برای پارا المپیک در آینده نیز برنامه های مفصلی داریم تا با استعدادیابی ویژه یک تیم خوب جهت اعزام به مسابقات بین المللی آماده کنیم. همچنین هدفگذاری ما این است که برای بچه ها مسابقات قهرمانی کشور و دوستانه با کشور های چین و قطر برگزار نماییم . حضور پرقدرت در مسابقات پاراآسیایی نیز در برنامه های ما قرار دارد.
حسن زاده نماینده کمیته ملی پارالمییک در این جلسه حمایت همه جانبه خود را از پاراسوارکاری اعلام کرد و گفت: دست حمایت ما پشت شماست اما برنامه بلندمدت برای استعدادیابی و پرورش استعدادها داشته باشید تا برای پارالمپیک بعدی تیم قدرتمندی را اعزام کنید.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر