بمب استقلال مسن ترین بازیکن تیم!

با پیوستن رامین رضاییان به استقلال تهران، این بازیکن مسن‌ترین بازیکن استقلال شد.

بمب استقلال مسن ترین بازیکن تیم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروزه فوتبال دنیا حول جوانان می‌چرخد و کافیست نگاهی به تیم‌های قهرمان تورنومنت‌های مختلف بکنید تا ببینید نقش جوانان در قهرمانی‌ها چقدر پررنگ است؛ قابل لمس‌ترین این مثال در اسپانیاست، جایی که جوانان تحت هدایت دلافوئنته اروپا را به آتش کشیدند و مقتدرانه قهرمان یورو 2024 شدند؛ اما هنوز بازیکنانی هستند که علیرغم سن بالا همچنان در اوج هستند. بازیکنانی مانند پپه که در 41 سالگی نفر اول خط دفاع پرتغال بود و در یورو عملکردی خوب داشت؛ کریستیانو رونالدو که بیشترین گل رو در امسال به ثمر رساند، خامس رودریگزی که در 33 سالگی بهترین بازیکن کوپاآمریکا شد و نمونه‌های دیگر.

در فوتبال ایران جوانگرایی نداریم! اما به جرئت می‌توان گفت یکی از معدود بازیکنان ایرانی که علیرغم سن بالا، عملکردی فوق‌العاده در لیگ داشته است رامین رضاییان است.

رامین رضاییان طی این دو فصل اخیر، یکی از بهترین و موثرترین بازیکنان سپاهان بود و بازیکن قابل اعتماد و فیکس در جام جهانی 2022 و جام ملت‌های 2023 بود.

رضاییان با پیوستن به استقلال، با 34 سن به عنوان مسن‌ترین بازیکن این باشگاه شناخته در صورتیکه قبل از رامین، رافائل سیلوا، مدافع 32 ساله برزیلی استقلال، این عنوان را داشت.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر