سروش رفیعی: به رامین گفتم خیلی بی معرفتی!

سروش رفیعی با اظهاراتی تند و کم سابقه در مورد اتفاقات نقل و انتقالات صحبت کرد.

سروش رفیعی: به رامین گفتم خیلی بی معرفتی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سروش رفیعی، هافبک پرسپولیس بعد از تمدید قراردادش با این باشگاه در جمع خبرنگاران حاضر شد و صحبت کرد. او در ابتدا گفت: من خدای خودم را شاکرم که یک سال دیگر می‌توانم فوتبال بازی کنم و بدوم و برای کاری که عاشقش هستم تلاش کنم. بیشتر به‌خاطر این خوشحالی‌ام را گفتم که آن جوان‌هایی که کارشان را شروع کردند و هستند. آنها نمی‌دانند اینجوری تایم می‌گذرد و به قول خارجی‌ها تایم ایز فلای! واقعا تایم پرواز می‌کند. من به این فکر می‌کردم که 86 آقای پیروانی من را بزرگسالان فجر آورد و چقدر زود گذشت.

او در ادامه گفت: حواس‌شان به خیلی چیزها باشد. ما قرارداد بستن‌مان شاید پنج دقیقه طول کشید و این تایمی که معطل بودید برای این بود که داشتم یک صحبت‌هایی را می‌شنیدم از اتفاقات عجیب و غریبی که در 30، 40 روز گذشته رخ داده‌. چیزهایی که نمی‌دانم چرا این شکلی شده. دو تا چیز خیلی فوتبال ما را تحت تاثیر قرار داده. فوتبال ما به یک چیزی به اسم مجازی زدگی دچار شده و اینکه نمی‌دانم چرا هیچکس راست نمی‌گوید، چرا روی حرف هیچکس نمی‌شود حساب کنی. چرا انقدر دروغ هست؟ واقعا خیلی بد است. با این اتفاق روزهای خوبی را در فوتبال‌مان نداریم.

سروش در پاسخ به اینکه دیگر عشق به تیم انگار معنایی ندارد گفت: من به این موضوع اعتقاد دارم ولی باید قبول کنیم کسی که فوتبالیست است، فوتبال حرفه و شغلش است و دارد از این راه درآمد کسب می‌کند. معیارهای آدم‌ها متفاوت است. یک نفر نگاهش در زندگی این است که فقط بیشتر داشته باشم از نظر مالی و یک نفر ثروتش را در چیزهای دیگر می‌بیند.

رفیعی در ادامه صحبت‌هایش گفت: آخرین بازی فصل که تمام شد گفتم من 5 قهرمانی لیگ دارم، جام حذفی و سوپرجام هم بردم. تیم ملی و جام ملت‌ها هم رفتم ولی تازه متوجه شدم که هیچکدام از این مقام‌ها و پول‌ها هیچ چیزی را به شعور و معرفت و انسانیت شما اضافه نمی‌کند. باید در زندگی یاد بگیرید که برای یک چیزهایی ارزش قائل باشی. یک وقت یک چیزهایی را نمی‌گویی و پایبند هم نیستی. یک موقع حرفی را می‌زنی اما روی حرف خودت هم پایبند نیستی. آن داستان مجازی هم که گفتم تاثیر دارد. هرچیزی را حاضر هستیم بگوییم و ببینیم و به آن استناد کنیم.

سروش در مورد جدایی ترابی، دانیال و بیرانوند عنوان کرد: اول اینکه هر کسی از نظر من برای شرایط زندگی خودش می‌تواند تصمیم بگیرد. مطمئنا هرکدام هم نگاهی داشتند که این تصمیم را گرفتند ولی چون من به هر سه این عزیزان نزدیک بودم و خبرها در این مدت راجع‌به این بود که سروش این‌ها را فراری داده! این‌ها نزدیک‌ترین‌ها در تیم به من بودند. دانیال 4سال هم اتاقم بوده. مهدی ترابی و علی را سال‌ها می‌شناسم و سال‌ها باهم بودیم و فقط موقع خواب کنار هم نبودیم. در سه چهار ماه اخیر هم می‌دانستم که بچه‌ها تصمیم بر این جدایی دارند. در مورد این هم خیلی صحبت کردیم.

او در مورد جدایی ترابی گفت: مهدی تصمیمش را از قبل گرفته بود به دلایلی که خودش می‌داند. نمی‌دانم اصلا ربطی به آن مراسم ختم داشته یا نه. در آن مراسم به آقای زنوزی احترام گذاشتند و رفتند و یک بحث انسانی بوده و خارج از این قضیه است. مهدی از قبل این تصمیم را داشته. یکی از خصلت‌هایی که مهدی را دوست داشتم همین است که حداقل موضعش مشخص است و می‌دانیم کدام سمتی است و روی حرفش می‌ماند. شاید یک قولی داده و روی حرفش مانده.

سروش راجع‌به دانیال گفت: دانیال را از دستش ناراحت شدم چون به او گفتم بیشتر صبر کن. می‌دانم که خیلی دوست داشت بماند ولی این اتفاق نیفتاد.

این هافبک در صحبت‌های مهمش راجع‌به بیرانوند عنوان کرد: علی را هم واقعا نمی‌فهمم! عین این حرف را هم به علی گفتم. به علی گفتم تو بی‌معرفتی! چون هم نسبت به ما هم‌تیمی‌ها، هم باشگاه و هم هواداران بی‌معرفتی کردی‌. آدم باید یک ذره به یک چیزهایی ارزش بدهد. تو روزهایی که ما هم پول‌مان را نگرفته بودیم، علی پولش را گرفت. اینکه فسخش قانونی است یا نیست در آینده مشخص می‌شود و من به عنوان یک دوست برای او که گلر شماره یک این مملکت است نگرانم. من نگران آینده علی هستم. به او هم گفتم به این دلایل از او شاکی شدم. کار علی غیر منطقی بود و امیدوارم بد گریبانش را نگیرد.

او در مورد بیرانوند اضافه کرد: ما نمی‌توانیم روی حرف کسی در این فوتبال حساب کنیم، ما فقط داریم دروغ می‌شنویم و فقط حرف کم و زیاد می‌شنویم. من 40 روز بیرون از کشور بودم. شما فکر می‌کنید فقط این‌هایی که پشت در ایستادند حرص می‌خورند ولی آنجا هم در کانادا هرکسی من را می‌دید به همین اندازه نگران بود. شما نمی‌توانید هر حرفی را بزنید و مردم را در یک چالشی ببرید و بعد فردا کار دیگری کنید. اگر علی بخواهد برگردد، باتوجه به شرایط باید توافقی بین خودش و باشگاه اتفاق بیفتد. چیزی که من شنیدم علی متعهد به باشگاه دیگری هم هست الان. اگر این اتفاق افتاده باشد و باشگاه دیگری این وسط باشد و شکایت هم شود... نمی‌دانم، فقط امیدوارم اتفاق بدی نیفتد.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر