نتانیاهو ترسو است

رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو را یک نخست وزیر ترسو و شکست خورده خواند که سعی دارد خود را قربانی اقدامات تحریک آمیز و در معرض تهدید نشان دهد.

به گزارش خبرآنلاین از ایسنا، یائیر لاپید، رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه در نشست حزبش «یش عتید» (آینده ای وجود دارد) اینکه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم در نشست روز یکشنبه کابینه دو ساعت از زمان نشست را به بررسی اقدامات تحریک آمیز علیه خودش از سوی مخالفان کابینه و موافقان امضای قرارداد تبادل اسرا اختصاص داد، محکوم کرد و گفت: من با هرگونه ابراز تحریک مخالف هستم. در کل تحریک کردن ممنوع است. در این میان نتانیاهو قربانی نیست بلکه خود را قربانی نشان می‌دهد. او یک ترسو است. تمام سربازها در غزه بیشتر از او در معرض خطر و تهدید قرار دارند و این مردی که اهرم تحریک را در دست گرفته و این مساله بر تمام رسانه های اسرائیل حاکم شده، اینگونه وانمود می‌کند که تحریکاتی علیه او انجام می شود.

لاپید در ادامه ضمن خوانش ایمیل هایی که در آنها او و همسر و فرزندانش نفرین شدند و برای آنان آرزو کردند که به بیماری سرطان مبتلا شوند، گفت: دو ساعت از زمان جلسه کابینه به اقدامات تحریک آمیز علیه نتانیاهو اختصاص یافت؟ آیا او برای پنج سرباز زنی که در غزه ربوده شدند، دو ساعت را اختصاص داده است؟ هیچ بحثی درباره آغاز سال تحصیلی در شمال (فلسطین اشغالی) در اوایل سپتامبر نشد و تحریکات علیه او به تنهایی مستحق دو ساعت بحث و بررسی بود؟ آیا تنها مساله مهم همین است؟

به گزارش وب سایت «عرب 48»، رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی افزود: نتانیاهو نخست وزیر بد و شکست خورده ای است که خود را به گریه زده و تنها مشغول خویش و امور شخصی اش است. او باید به خانه برود. به یاد نمی‌آورم زمانی که پسر نفتالی بنت بسته‌ای حاوی یک گلوله و تهدید به جانش را دریافت کرد، او سخنی گفته باشد. فرزندان من نیز در معرض ناسزا و تهدید قرار می‌گیرند و به ذهن ما خطور نمی‌کند که دولت باید از آنها محفاظت کند.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر