آخرین تلاش‌ها برای پرسپولیسی نشدن یک بازیکن!

رئیس باشگاه الوداد با دادن وعده کاپیتانی، در تلاش برای حفظ أیوب العملود است.

آخرین تلاش‌ها برای پرسپولیسی نشدن یک بازیکن!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یکی از بازیکنان مدنظر پرسپولیس برای تقویت سمت راست این تیم، جذب ایوب العملود است. ستاره مراکشی که سابقه کار با خوان کارلوس گاریدو را در کارنامه دارد، گفته می شود که با مدیران سرخ پوش به توافق نیز رسیده است.

به نقل از ورزش سه اما نکته جالب این است که سایت کووورة در خبری نوشته است که رئیس باشگاه الوداد با دادن وعده کاپیتانی به ایوب العملود، در تلاش بوده تا از رفتن این بازیکن به پرسپولیس جلوگیری کند.

کووورة نوشته است: منابع خاص به ما خبر داده‌اند که هشام آیت منا، رئیس باشگاه الوداد، ایوب العملود، بازیکن این تیم را به یک جلسه اضطراری دعوت کرده است.

منابع مذکور بیان کردند که آیت منا در این جلسه، پیشنهاد نهایی خود را برای تعیین تکلیف آینده العملود ارائه خواهد داد تا مانع پیوستن او به لیگ ایران و تیم پرسپولیس در قالب یک قرارداد آزاد شود.

مذاکرات بین ایوب العملود و پرسپولیس به مرحله پیشرفته‌ای رسیده است، جایی که خوان کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی تیم ایرانی، هدایت آن را بر عهده دارد.

گاریدو به مسئولان پرسپولیس توصیه کرده است که با العملود قرارداد ببندند، چرا که او پیش‌تر در دوران حضور خود در الوداد، این بازیکن را هدایت کرده است.

هشام آیت منا (رئیس الوداد) سعی دارد تا پس از جدایی یحیی جبران، العملود را با اعطای بازوبند کاپیتانی الوداد و نیز ارائه حقوق مالی قابل توجه، متقاعد به تمدید قراردادش کند.

ایوب العملود درخواست کرده است که برای بررسی پیشنهاد الوداد، مدتی زمان داشته باشد، چرا که رولانی موکوئنا، سرمربی جدید الوداد، بر ماندن این بازیکن اصرار دارد.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر